I miei Video clips furlans

Loading...

28 nov 2007




Nuje, o mi eri prometût di no scomençâ mai cun tun nuje tal nassi d'une cjacarade ma nuje da fâ, il nuje al mi salte fûr come so no vès nuje da dî. Le prime vôlte ch'o lu ai rimarcât, il nuje al ere il Niente par talian. Un gjornalist al domandave tros Km a un ciclist e chel âltri al scomençave disint: Niente... O mi imagjinavi trop ridicul ch'al podarès esi le stesse rôbe in inglês o in francês: -How many? E chel âltri: Nothing... - Combien? : -Rien -Que passa? -Nada... E op, no mi soial mitût a disi nuje ancje par furlan? Aé une espression ridicule e stupide, italiane e tipiche di chel ch'al cjacare par disi nuje ma o mi consoli disint ch'o soi une vitime dal ambient. L'omp al é ce ch'al é secont il puest indulà ch'al crès. L'insalate a crès verde e fuarte tal sorêli e plui tenare e clare sa sta te ombrene. Se po si le met tal scûr a ven sù une endivie blancje come il lat. Come me. Nuje...

Nessun commento: