I miei Video clips furlans

Loading...

27 nov 2007

Sa nol brûse tal cjâf...



O vevi chê di dâ un tic di animazion in tun forum ch'al varès di sei juli ma al é dal cazzo. Nue, o soi stât subite cjapât di mire parcé ch'o ai dite dôs peraulis in furlan. Al é scrit tal regolament dissal il cjan di guardie. Si viôt che an plui pôre di pierdi cualchidun ch'a nol capís il furlan che no duç chei âltris che varessin voe di cjacarâ par furlan....E disi ch'a ricevin bêz de regjon parcé ch'al é un sito culturâl. Ma le regjon, no varessie di dâ i bês dome a di chei ch'a doprin il furlan? Ch'a sêtin bêz triestins? Padovans? Sicilians? Contradizions furlanis:: Di une bande a cji proibissin di doprâ il furlan e di chê âltre a si lu insegne a scuele. Moralitât dal Friûl: Sa no i brûse tal cjâf a i brûse tal cûl.

6 commenti:

Anonimo ha detto...

Che io sappia il forum di www.rocknotes NON RICEVE ALCUNA SOVVENZIONE PUBBLICA, ti invito a controllare meglio per essere sicuro, prima regola: prima informarsi e poi partire in quarta, inoltre il forum adesso vive un momento di stanca ma per un pò di tempo è stato (e spero lo sarà) uno strumento utilissimo per i gruppi friulani per conoscersi e confrontarsi, quindi mi dispiace che tu lo definisca "forum del cazzo", non rende giustizia al lavoro svolto, mandi Alex p.s Io sono solo un frequentatore di quel sito e nulla più..giusto per chiarire..

Jaio ha detto...

Ciao Alex
La lista dei sussidi é pubblica e si trova sù internet nel sito della regione e i musicologi ci sono. L'ho vista personalmente ma te la devi cercare da solo perché non ho tempo di allungarmi con queste cazzate.
Che la lingua friulana non vi garbi sono affari vostri ma se per questo credete di essere superiori avete trovato uno che gode quando vi puó dire la sua:-)
Scusa per il cazzo ma mi andava troppo bene per finir la frase e se uno non s'incazza passa inosservato. Del resto, mi fà piacere di aver provocato. Il bello é che l'ho fatto in italiano e che si direbbe che nessuno l'ha notato talmente le regole hanno importanza per voi:--)
Se il sito é fatto per gli artisti, bisogna capirli e non metter barriere, semafori e stupide regole. Del resto, me ne consigli una anche qua :-) Cheffai il professore anche tu oppure é il colore dei musicologi che si smacchia?
Forse ci si dovrebbe chiedere se il momento di stanca nel vostro sito non é dovuto alla penuria d'idee perché só che il sito a cambiato di camicia e d'aspetto che non é tanto, dunque non puó essere la fatica ma qualche cosa d'altro.
Per mé, ci manca un animatore. Invece di piantar caribinieri ad ogni angolo pronti a verbalizzare, mettete qualcuno che si divertisca e divertisca. Che faccia incontrar la gente, che provochi che susciti musica per le orecchie e non per parlare. Ho chiesto un chitarrista per un assolo ma credo che avró ancora cualcuno che mi verrà a solfeggiare regole.

Anonimo ha detto...

Dunque..stavolta ero io partito in quarta e ti stavo scrivendo: "Visto che ti piace provocare ti rispondo: Evidentemente non capisci un cazzo: MUSICOLOGI è UNA COSA, il FORUM di ROCKNOTES/MUSICOLOGI un'altra.." poi ho capito che c'è un equivoco di base: tu sei andato su musicologi, hai visto il forum e ti sei iscritto, logicamente lo ritieni a tutti gli effetti parte di musicologi, ora prova ad andare su www.rocknotes.it, vai sul suo forum, è lo stesso di musicologi, questo perchè c'è stato un accordo tra i gestori dei due siti di unificari i rispettivi forum, ad ognimodo il forum è gestito dalle persone di www.rocknotes.it e, che io sappia, non ricevono un cazzo di finanaziamento quindi ritengo che, adesso che l'eventuale equivoco sia chiarito, tu possa rivedere il tuo discorso. A me la lingua Friulana garba assai, a te, invece, l'italiano mi sembra ti faccia un pò schifo per come lo maltratti; non mi sento superiore perchè parlo in italiano, per me la lingua friulana è fantastica!! E quando parlo con gente, anche non friulana, e questa mi dice: "il dialetto friulano", li fermo sempre e replico: "LA LINGUA FRIULANA", questo per dirti come la penso sulla nostra mari lenghe. Non mi piacciono le persone che si sentono in diritto di provocare di continuo, e come prima impressione, mi sembra tu sia una di queste, mi dà fastidio che spariate cazzate di continuo con la scusa di "almeno io smuovo le acque", nel caso in questione non hai provocato, HAI SOLO ROTTO I COGLIONI, ti era stato gentilmente chiesto di usare ANCHE l'italiano, tu inneschi polemiche con scuse banali (il finanziamento..)per giustificare un tuo ragionamento che non stà in piedi, "chi parla male (nel senso di non corretto) pensa anche male" mandi Alex

Jaio ha detto...

Scûse Alex so cji ai fat spietâ ma no tu varâs nuje da pierdi:-)
Pal gno intervent, al si disarès che tal to sito, le int a scomence a divertîsi.O varessis di cjapâmi come animatôr:-) Duncje, parcé ti inrabistu?
Scôlte mo, se par te un forum dai musicologi ch'al é acesibil ancje dai Rocknotes a no é le stesse rôbe a tu sês plui mone di me sa tu lu crôts. Se invesit a tu lu pretindis al ûl dî ch'a no tu sês un Alex anonimo ma un Alex implicât.
So doi dal cazzo a un sît o a un regolament e che tu tu mi dâs dal cazzo al somee come se il regolament o il sito a tu ju vedis fats tu, seno parcè ti scjaldaressistu tant? Logjic!
Cuieticji:-)
. In Italie, al é plen di parons che par une rason o un'âltre e fasin sù dôs trê e plui ditis par vie de contabilitât o par motîfs ocultos personâi. Daspó, a si rindin cont ch'a nol coventave separâ in doi e a si tornin a meti insiemit. Li al é compagn, prime al in d'ere DOI forums e daspó al é deventât UN sôl cul cambiament dal sito di cualchi mês fa..
S'al fos dome par dâ le ocasion di podê entrâ par une puarte par lâ fûr di chê âltre al sarès mone di fâ tanç sfuarçs.
Se invesit al é par grupâ i sfuarçs e vê mancul spêsis al é normâl. Logjic?
Duncje, o soi entrât dai musicologi (Url: http://musicologi.it/)e o mi soi indirizât a chel dai musicologi ch'al é vignût fûr cul regolament (Forsit tu o lui o no sês ch'un:-)ma se tu tu vegnis achi in tant che rocknotes-pseudo-anonimo-alex-puarte-di-socórs al ûl dî ch'aé le stesse rôbe senó a no tu cji sintarèsis cussí ofindût.
Logjic ancje chest, no?
Cîr alcaltri sa tu âs voe di fâmi crodi che cun chiste difarence a tu puedis menâmi a spàs.
Se da te a tu âs un regolament e ch'a tu tens a difindilu, fasilu. Ma ce vestu achi a contâ ch'a tu sês plui furlan dal pape cuant ch'a tu tegnis dûr come un mùc al to regolament dal cazzo ch'al impon il talian? Achi a tu sês libar di disi le tô in cualsiasi lenghe ma cîr di no contâ balis e fâti cjapâ par un canai ch'al fas gare a chel ch'al pisse plui in alt sa tu pissis a cuintri vint:-)
Sul furlan e 'l talian o cji puedarès scrivi un romanzo e une romanzine sa tu âs voe ma dome sa tu mal cómpris il dopli di ce ch'al vâl. Cui mones o no si fâs sconts ma so soi dacuardi di no doprâ le bocje cuant ch'al si puès doprâ il cûl, no ai voe di smierdâti di plui e o cji lanci le tô ultime bale di ping pong: Jó o cji dîs ch'o ai tuart e tu tu mi dîs ch'o ai rason e le fasin finide:-)

Anonimo ha detto...

Caro Jaio ho cognosc e j soi ancje un amì dal tipo chal gestisc el sit ROCKNOTES, e je une brave persone, e oneste soredut, a ti à già rispiundut che lui nol cjape un franc di dut le sovenzion che rive a Musicologi, cumò se j ves di meti une man sul fuc par alc, crodimi a sares propri par cheste robe chi, magari mi sbrusinares dut non si sa mai..ma jo o crot a lui parcè al è un braf omp. Pal discors dal forum ciutu che ti disgi?? No tu mi crodis che son dos robes separades...e alore satu ce che ti dis?? Al è di bant insegnà al mus!! tu ti strachis par nuje e in pui si infastisc le bestie!!(cheste robe dite cun un tichinin di afiet no par insultati..ancje parce ce insult al sares di ad un chal'è une bestie?? o sin duc dai animai..)No le viodin par nuje compagne, ma nol'è che o vin dos differentes opinions, par me cheste e je une question in cui o ai la superbie di dite che NO TU AS RESON!!, bon..cumò ti saludi e ...di po...fenomeno...su une robe però o lin perfettameti d'accordo (e mi fas plasè): ALEEEEEEEE UDIN!!!!!
Mandi Alex

Jaio ha detto...

Salve Alex.
Va ben, o cji lâsi il to onôr. Sa no tu âs nue di contrari o scierin chest post cun tun fuarce Udin:-)
O vin di sigûr altris rôbis di cjacarâ che di scalmanâsi in dicussions.Mandi.