I miei Video clips furlans

Loading...

12 dic 2007

Le confesion di don Jaio

A fuarce di mostraus il cûl enfre il cûr e il spirit dal gno segno di crôs, no us ai ancjemó mostrât il cjâf. Oh, nal é plui ce ch'al ere. Cuant ch'o lu ai spelât o eri ancjemó tai trê moschetîrs cul Kojak di une bande e il Brinner di chê âltre. Uh, o no dîs che cualchi mule
a no sêti finide cun me parcé che no podeve lâ cun lôr.
Ansit, al é cussí ch'o ai imparât lis lenghis.
Daspó al é rivât Ronaldo, al a vidût ch'a in d'ere un grum di cjapâ sù e al si é spelât ancje lui. A partî di aí, o ai scuignût bailâ a maridâmi par ch'a m'in resti amancul une. Par furtune o soi colât sù le miôr, ansit, no volevie spelâsi ancje jê par fâ le copie perfete?
Siché a si si faseve di spès cjapâ par gay pai fenôi di ogni sorte e parfin dai prêdis. Ma come ch'a messe a no si lave ch'a ogni muart di pape e le vin riscjade biele dome ae muart di Woitiua.
Par chel o soi lât al so funerâl vistît da prêdi:-)
Tal ultin control fiscâl, o soi rivât zence sfuaç a fâ ameti ch'o vevi bisugne di un rasôr eletric par an. Cuant che il controlôr al mi a domandât so no vevi masse frêt d'invier cun le me cavoce o i ai dite di no, ch'o metevi une peruche di chês dai miei manichins. Po tant, ch'al rideve o i ai dite che il gno probleme al ere ogni dí di buinore cuant ch'o vevi di fâ le barbe... O no savevi mai indulà ch'a finive le mûse!
Po ben so no sês spelâts ancje vuâltris, a podês simpri rasâ alc e zence spiêli. baste il PC. O lu impiais, o vignîs achi tal gno blog, e intant ch'o lais sù e jù cun le man e di ca e di là cui vôi o leéis le mê ultime monade:-) Fat? Cuant lino a cjoli un café?

2 commenti:

Jaio ha detto...

A forza di mostrarvi il culo fra il mio cuore e il mio segno di croce non vi ho ancorafatto vedere la testa.Oh, non é più quella che era. Quando ho incominciato a rasare i capelli ero ancora nei trè moschettieri con Kojak da una parte e Yul Brinner dall'altra e non dico che qualche ragazza non sia finita con me perché non poteva andar con loro, anzi, é cosí che ho imparato l'inglese.
Poi é arrivato Ronaldo, ha visto che c'era un mucchio da prendere e s'e pelato la testa anche lui.
Da quel momento, ho dovuto spicciarmi a sposarmi perché me ne resti almeno una. Per fortuna son caduto sulla migliore, tanto é vero che voleva perfino rasarsi come me per far la coppia perfetta.Sicché ci si faceva spesso prender per dei gay sopratutto dai gay e qualche volta anche dai preti e siccome che a messa andavamo solo aad ogni morte di papa, l'abbiamo rischiata bella solo alla morte di Woitila.Per quello, sono andato al funerale vestito da prete...Ecc.ecc.
Il resto, s'indirizzava alla 40a di lettori friulani che vengono qua ogni giorno a fare i pesci come se il blog fosse un'acquario:-)

Anonimo ha detto...

:-)
sei fortissimo!
Chapucer