I miei Video clips furlans

Loading...

23 gen 2008

Aghe, âga, âgo, acqua, agua, voda, eau, water, wasser...


Nue vâs zence rôsis dentri e nue rôsis zence âghe. Al baste pôc par che il Dean al ledi in plene e che il Tiliment al plâti lis sôs gleriis. Doi trê dîs di ploe e vonde. Ma l'ûltime vôlte ch'o ai vidût il Nadison al mi a fat pene, juste un ciminin di âghe par dî che il puint dal djaul al veve ancjemó rason di stâ a Cividât.Le voe di piturâlu a mi é passade vie. Daspó, o ai cjatât cheste foto sul
nadison.it e scuâsi al mi ven voe di rigleti ce ch'o eri daûr a spudâ fûr.Trop paiaiso le âghe da vuâltris? achi, 2.64€ il m3. Cul jacuzzi ch'o mi soi paiât o si metin simpri drenti in doi par paiâ di mancul o durmî di plui. No sai plui. Ce vino di fâ par ch'a costi mancul? Trai cualchi porco par fâ plovi di plui o cjantâ cualchi litanie par ringraziâ chei lassù di lassâ le bore triestine fâ il so lavôr e sburtâ sù in cjargne ducj i nûi ch'a van pes lungjis ator dal mâr?
Niente vasi, senza fiori e niente fiori senza acqua. Basta due tre giorni di pioggia e il Degano si mette in piena mentre il Tagliamento nasconde le sue ghiaie, ma l'ultima volta che ho visto il Natisone m'ha fatto pena.C'era solo acqua abbastanza per dire che il ponte del diavolo di Cividale abbia ancora ragione di rimanere dov'é. La voglia di dipingerlo s'é svanita. Poi ho trovato questa foto su natisone.it ed ora potrei ringhiottire la mia saliva. Quanto pagate l'acqua da voi? Qua é a 2.65 il metro cubo. Col jacuzzi che mi son pagato ci mettiamo sempre in due per pagar di meno o per dormir di più, non so più. Cosa dovremmo fare per far calar il costo?
Tirar qualche bestemmia per far piovere o dir qualche litania per ringraziare quelli di lassù di lasciar far alla Bora triestina il suo lavoro e spinger sù in Carnia tutte le nuvole che vanno per le lunghe in giro al mare?

1 commento:

adrenalid ha detto...

eila!
cemot vadie?
a l'è un poc che non ti sint!
beh, ce biele foto che an metut ta chel sito, pense ce puest biei che i vin in Friul...e a voltes a si va a cirì chissà ce e chissà dolà ator par il mond...quan che i vin une nature favolose!
a risintisi
giulia