I miei Video clips furlans

Loading...

15 gen 2008

Furlans zence diu


A fuarce di sintî cjacarâ di lui achi ator, o mi eri dite che forsit o podevi cjatâ un videoclip di Toni Beline sù You. Invesit nuie. Ch'al sedi cussí pôc aprezât al di fûr de curie furlane? Ma. I furlans, al si disarès ch'a preferissin le rôbe lizere, ch'a no strache masse e si mostrin di plui cuant ch'a bevin un tai che cuant ch'a gletin un'ostie.
------------------------------------------------------------------------------------------------
A forza di sentir parlare di lui qua in giro, m'ero detto che forse avrei trovato un videclip di Antonio Bellina su You. Invece niente. Che sia cosí poco apprezzato al di fuori della curia friulana? Ma, i friulani, si direbbe che preferiscono le cose leggere che non stancano troppo e si mostrano meglio quando bevono un bicchiere che quando inghiottono un'ostia.

2 commenti:

ILfurlanist ha detto...

Cjâr Jajo, no tu piardis mai chê di fevelâ di robis che no tu sâs: pre Toni nol jere propit no viodût ben in curie! Dut il contrari!

Ma chel che al mi maravee al è che cumò no tu sês nancje plui bon cun YouTube. Ce ti sucedial? Baste fat «pre Toni Beline» te riocerche, e di video t'a 'nd vegnin fûr une rie di fâ(ti) pore!

Jaio ha detto...

Bof, a tu sês colât in te trapule. Sa tu âs voe, o cji spiêghi, ma al sarès miôr par te ch'o no lu fasi. Par me le curie a tu sês tu e so cji dîs ch'o no ai cjatât nuje sul Beline a tu puedaressis domandâcji so scherzi o so soi serio. So no scherzi, forsit o soi juste avonde serio par no cjoliti pal cûl:-)