I miei Video clips furlans

Loading...

25 gen 2008

Il mont in stuart



Ogni vôlte ch'o ai voe di lèi o mi met a scrivi e ogni vôlte ch'o ai voe di cjantâ o mi met a sunâ e cuant ch'o no ai voe di fâ nuje o fâs ancjemó alc:-)
Achi aé le ultime masturbazion colorade fate cun tun spiêli par cjalâmi drenti e cul PC par tirâmi fûr dal cuâdri ch'o vês zà vidût. Chiste vôlte
o sparís de circulazion par lâ a piturâ. O mi sieri drenti in tal gno busigatul e no ven fûr fin cuant ch'o no ai finît ce ch'o ai di fâ.

8 commenti:

Jaio ha detto...

Fino agli anni 20, l'ultimo esame per gli studenti di pittura dell'accademia delle belle arti di Bruxelles consisteva nel farsi mettere in cellula e cioé, farsi chiudere in una stanza con solo il cavalletto, i colori e i pennelli per lavorare. I pasti erano serviti
dal di fuori e i pittori non potevano uscire che quando l'opera era finita. Il più meritevole, guadagnava Le grand Prix de Rome che consisteva in un soggiorno di studio a Roma a spesa del governo. Faró cosí a partire da domani.
Salut tout le monde, j'entre en transes.
Good bye everybody I have to disappear for a while.
Dovinzegna, ide pracovacz troseczke, ale wrócem nastemptne tygodnie. Me voi cagar algo.

Anonimo ha detto...

veramente domani parti?
vai a rinchiuderti per amore dell'arte?
ammiro questo genere di forza!
però mi dispiace tanto se parti...
con le tue traduzioni mi stavi facendo imparare il friulano!;-)
Ti abbraccio Jaio
a presto
Capucine

Anonimo ha detto...

Buona domenica Jaio
mi manca tanto la tua presenza.
ciao
Chapuce

Furlans de diaspore ha detto...

âstu finide le opare ?
E son scuasit 3 dîs co ven di che bandis ca.... e no lei nissun post gnûf :-)

Mandi,

furlan ha detto...

Se tu âs bisugne di confuart a mancul une butiglie di neri furlan tu varessis di puartâtile.
Buine imersion tal piturâ!

Jaio ha detto...

Grazie pal confuart, furlans e furlanis di ogni sorte. O crôt ch'o ai sturzût il mont un tic masse e o soi daûr a radreçâlu.
O rivi.

Jaio ha detto...

...Stuazût!

Jaio ha detto...

S T U A R Z U T !!!