I miei Video clips furlans

Loading...

21 gen 2008

Imigrazion

Lant al marcjât, une domenie o passi par une strade gnove e ce viodio? Une gnove glesie dute frescje di no sai ce sant. Cun dutis lis glêsiis che sciarin o che si dan in spetacul par no murî, o scuignivi entrâ a dâ une cjalade. E ben a jère plene! Plene di africans di ogni sorte. Emigrâts a pene rivâts de Afriche o dal di là de strade. Mi soi impensât di chei cjargniei e furlans che fint tai agns 60 e lavin ator pal mont. Enfre chei, ancje gno barbe ch’al ere stât parât indaûr dopo 6 mês parce ch’a nol voleve lâ a fâ il minadôr tes miniêris di Charleroi e ch’a nol veve capît che par vê il permes di stâ al scuignive vê le mûse nêre e lâ in glêsie fintramai ch’a si ricêf i documents.

5 commenti:

Jaio ha detto...

Andando al mercato, passo per in una strada nuova e cosa vedo? Una nuova chiesa. Con tutte le chiese che chiudono o che si danno in spettacolo per non morire dovevo dare un'occhiata. Ebbene era piena! Piena di negriappena arrivati dall'Africa o dall'aldilà della strada. Mi son ricordato degli emigranti italiani che fino agli anni 60 emigravano in tutto il mondo e fra quelli anche mio zio che fù mandato indietro dopo sei mesi perché non voleva andare a far il minatore nelle miniere di Charleroi- Marcinelle. Non aveva capito che per avere il permesso bisognava farsi il muso nero e andar per chiese...Almeno fino a quando si otteneva il permesso.

Anonimo ha detto...

beh..ce mut fast tu a jessi sigur che chei imigrats lì a jerin lì dome par chel? No ti parie une deduzion un freghenin azardade?

Jaio ha detto...

No, o ai fat il calcul des improbabilitâts:-)

Anonimo ha detto...

bulo veramentri alore.. par rivà a viodi te anime dal prosimp tu varàas doprat un model matematic rafinadissimp o croot..

Jaio ha detto...

No, facilisim: Cuant ch'o sai di ce paîs ch'a vegnin o sai ch'a no son cristians e sa no son cristians ce fasino ducj in glêsie?
Le domande dal plevan a ere: Di ce pa^ys vestu?