I miei Video clips furlans

Loading...

31 gen 2008

Voe di Marylin Monroe ?


Il gno mistîr al ûl che i miei clients a pôsin pe foto finâl dome par me ma tantis vôltis a nol sucêt parcé che vie pe gnot o no ai plui ni le voe, ni le lûs, ni un fotografo par fâ le foto al gno puest. Achi al é un câs che Marylin a si sedi fermade avonde timp prime di lâsint e tignîmi cun jê ancjemó un minût dopo une gnot turbulente cun jê tal laboratori. Ancje jê e a otignût sucès par fâ un videoclip, como chest.
Cumó a mi restin 3 setemanis par covâ un ûf di 2m50. Di sigûr o no fasarai fotos cun lui parcé ch'o soi avonde ûf cussí di besôl ( ûf= egg = ego:-) Ma se par Pasche o vês chê di fâ une biele sorpresone a cualchidun, ordenait il vuestri a timp ch'o us sciari dentri:-)
Psst: Cun chê âltre man a si ten le cotule cuant ch'o met un ventiladôr sot:-)
Da viodi alc in merit par furlan achi 

Il mio mestiere vuole che i miei "clienti" e le mie "clienti" posino per me per la foto finale ma molte volte non succede perché alle ore notturne non c'é più né la voglia né la luce né il fotografo. Qua é un caso che Marylin Monroe, si sia fermata abbastanza tempo da tenermi ancora un minuto dopo una ultima notte turbolenta con lei...Nel laboratorio:-)
Anche con lei comunque molta gente s'é fatta sorprendere come nel videoclip.
Adesso avró tre settimane per covare un uovo di 2m50. Di sicuro non faró foto con lui perché sono abbastanza uovo cosí ma se per Pasqua volete fare una sorpresona a qualcuno, ordinate il vostro a tempo e venite qua a farvi chiudere dentro:-)
Psst: Con l'altra mano si tiene la gonna quando metto il ventilatore sotto:-)

2 commenti:

adrenalid ha detto...

eh beh, ben po, a mancjares dome di fasi serà dentri un ouf...puar chel che a ricev la sorprese...fraide i croot eheheh!!!
biele però eh! complimens, une vore!!!
statu ben?
i speri di sì!
a risintisi!!!
manman
Giulia o Julie dir si voglia eheheh

Anonimo ha detto...

Buongiorno Jaio!:-)
A parte la bella Marylin, interessante laboratorio, soprattutto quelle mani vestite e contrastanti intrecciate alle sue spalle ...
a presto
capucine