I miei Video clips furlans

Loading...

14 feb 2008

Feminizazion dai furlans

Niels Skakkebaek al é un miedi danês ch'al veve notât che i disturbos tai gienitâi dai omps a erin in aumentazion e par sei sigûr di ce ch'al pensave al si ere mitût, prime a cirî tai archivios dal so ospedâl, daspó tai ospedâi dal so paîs e finalmentri, udât da âltris ciridôrs e sinziâts, tal mont intîr. Conclusions: Le fertilitât dai omps a é diminuide dal 50% in 50 agns. Ce vuelial dî? Che i spermatozoides a son smiezâts dal 2% par an e che se a continue cussí, l'omp a nol savarà plui
riprodusisi achi di 50 agns !!!
Causis : I pesticides e i prodots chimics ch'a si cjate dapardut. Il plui cognossût al é il Ftalât (Phthalate) ch'al si cjate in ducj i imbalagjos di plastiche e in tes cremis pe piel.
Altris gnovis: Le distance anogjenitâl a é daûr a diminuî. e sa continue cussí o si cjatarin cun sès enfre lis gjambis come lis mulis:-) (Da no podê nancje sentâsi:-)
Dopo vê analizât lis pantianis e an cjatât che i crots e lis ranis a son daûr a sparî par vie che i prodots chimics ch'al in d'é in tes âghis al fâs deventâ dutis lis ranis feminis o zence sès. Nue di pericolôs pal nestri Crot nazionâl pal moment ma forsit, a si varès di bailâ a controlâ se dut al funzione ancjemó ben:-)
Nue di periculôs invesit pes feminis, dome un cancro des tetis ogni vot invesit di ogni vincj come quarante agns fa... Mâgre consolazion: Se i mascjos no son plui fertiles a no varan plui bisugne di cjapâ le pilule.
Il biel al é che second lis statistichis, so pensais di essi mancul espost parcé ch'o stais a la campagne al é il contrari. In tes grandis sitâts a si é mancul tocjâts.
Vêso capît il parcé che in Friûl a no si fâs plui fruts?
Esperiment: Metêit un dedâl di creme su le taule e un dedâl di creme in te man par spalmâle sui braz o lis gjaambis. Un'ore dopo, chê su le taule a é simpri compagne ma chê su le piel a é sparide e il ftalât al é tal sanc.


Niels Kakkebaek è un dottore danese che, avendo notato che i disturbi ai genitali dei maschi erano in aumento s'é messo a far ricerche prima negli archivi del suo ospedale, poi negli altri ospedali danesi ed infine, aiutato da altri ricercatori, nel resto del mondo.
Conclusioni? La fertilità degli uomini é diminuita del 50% in 50 anni e se questo continua con l'aumento di circa 2% l'anno, tra cinquant'anni non sapremo più riprodurci.
Cause? I pesticidi e i prodotti chimici tra i quali uno già trovato per caso: Lo Ftalato che si trova in tutti gli imballaggi di plastica e nelle creme per la pelle.
Altre segno inquietante. La distanza anogenitale diminuisce del 15% nei ratti sottoposti a un regime chimico dopo aver notato che i rospi le rane stavano scomparendo a causa che con l'inquinamento, le nuove bestioline nascono o senza sesso, o di sesso femminile.
Tutto bene per le donne, invece di un cancro al seno ogni 20 di quaranta anni fa, adesso sono al uno sù otto...Secondo le statistiche, si rischia più nei piccoli centri rurali che nelle grandi città.
Esperimento: Prendi una nocciolina di crema e spalmala sul tavolo. Prendi un'altra nocciolina e spalmala sù di te. Un'ora dopo, quella sul tavolo si trova sempre sul tavolo mentre quella che avete spalmato sulla pelle é sparita all'interno e lo ftalato si trova nel vostro sangue.
Si salvi chi puó.:-)

1 commento:

Anonimo ha detto...

adesso ci provo...
;-)
C.