I miei Video clips furlans

Loading...

18 feb 2008

Une place a câs / Una piaza a caso

Proseguo nel bello che incomincia adesso. Questo é il municipio del comune dove mi trovo(Bruxelles é formato da 19 comuni).
In mezzo a quest'aiuola, ho notato che non sanno mai cosa mettere. Pasqua é il mese prossimo e sarebbe ora di pensarci. L'uovo sarà di 2m50. I fiori dipinti corrispondono alla stagione ma anche all'emblema di Bruxelles che é l'Iris. Il sindaco é giovane e aperto. Dovrei convincerlo ad utilizzare questa aiuola come punto di riferimento mettendolo alla disposizione degli scultori che lo vogliono. Spero solo che ce ne saranno abbastanza...Non vorrei esser obbligato di farne una al mese:-) Se vedete un piazza o un posto, tipo una rotonda, che avrebbe bisogno di una scultura, mandatemi la foto.

O voi indenant cul gno progjet di imbielî lis placis ch'a mi capitin cun tune sculture provisorie- definitive. Achi o ai cjatât un puèst indulà ch'a no san mai ce meti. Cun le primevere e Pasche o speri ch'an varan avonde di chest ûf di 2m50. Se po a vuelin, a podaressin dâ l'ocasion a ogni artist di meti une sô opare. So viodês une place o un puest indulà ch'al larès ben une scultûre, faseit une foto e mandaimile. O cjatarai simpri alc di meti.

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Ma dai! i soi stat a Bruxelles cu la coriere dai migrans ch'a si cjapave as sis e miegie a Ospedalèt e as undis sore sere si rivave a dongje Bruxelles. Biel viac', biele sitat, buine bire. Ma i eri masse giovin par gjoldi dut. Mandi mandi. Renzo

Jaio ha detto...

Cuant ch'a tu âs voe di gjoldi il rest, anin sù ch'o cji puarti fûr jó:-)