I miei Video clips furlans

Loading...

19 feb 2008

Vuê alcaltri / Oggi quancosa d'altro

Une zovine russe di buine famee a si spôse enfre dôs setemanis a Moscje.
Là, a son convints che le lenghe taliane a sêdi la plui biele par cjacarâ d'amôr e ancje par cjacarâ tout court. O varès chê di fâ une cjançon in talian par cheste biele mule. Di nascuindon. No dal so omp ma da chei furlaniscj ch'a infestin la rêt achi ator:-)
Il fat al é che chiste zovine a no sa nancje che le lenghe furlane a esist e a impare il talian. Duncje, come che in Russie i matrimonis a son fats di ritos e di tradizions, jê, come dutis lis principessis di une dí, e à di viergi il bal cun tune cjançon sielzude pe ocasion e che jê, convinte che par talian a sune miôr che in chês âltris lenghis, a voleve cjatâ enfre dutis chês ch'a esistin. Ma no le a cjatade. O ch'a son masse dramatichis o masse pôc romantichis, o masse complicadis, o masse pôc serenis e, insome nuje.I bastarès alc di semplic, otimistic, dôlç par balâ parsôre enfre i braçs dal so principin cjalantlu in tai vôi o cisicant alc di biel in te vorêle. Ma a é ancjemó daûr a cirî. Sul che, o varès di rivâ jó cul gno otimismo di canai par ch'a no crodi che le cjançon taliane a é dome napoletane. Duncje o ai fat vuê di buinore un schizzo e lu met achi par cirî qualchidun ch'al meti parsôre lis peraulis. Al mi fasarès veramenti plasê par chiste mule se Chapucer, ch'o cognossês, a rivi adore a scrivi parsôre.Le struture principâl in pîts a é cheste:
6-6-6-6 / 4-4-8-5-8-5 / 7-6-7-17 / 3-3-3-3-3-7-3-3-4 . Il dut, fat dôs vôltis.
Scoltait il schizo e viodêt s'al us ispire.
Mandi


Oggi qualcosa d'altro. Una giovane russa di buona famiglia si sposa fra 2 settimane a Mosca.
Là, sono convinti che la lingua italiana sia la migliore per parlare d'amore e anche per parlare tout court. Dunque, i matrimoni in Russia sono ancora fatti con i tradizionali segni che dal primo all'ultimo momento di questa giornata sfiorano le emozioni e perpetuano le tradizioni. Una di queste tradizioni ormai in uso dappertutto, viene di sicuro dalla grande Russia degli zar dove ancora si parlava francese e dove il ballo di matrimonio era aperto dagli sposi su un'aria scielta per l'occasione dalla sposa, oggi principessa d'un giorno per tutti i presenti e forse principessa per sempre per il marito.
Questa ragazzina, s'era già sposata l'anno scorso e dopo il divorzio, questa volta si risposa per sempre con un'altro ragazzo. Racconteró forse la storia più tardi ma per ora é lei che importa. Non vuole nessuna nuvola di dubiti, di pessimismo, di tristezza. Solo ottimismo, serenità, amore eterno, romantico, sentimentale, puro, schietto, bello e chiaro e tondo:-)
Dunque dal mio schizzo fatto stamattina ho chiesto al più prolifico di voi di provare. Quest'esperienza é forse troppo personale per farla in pubblico, ma noi non abbiamo paura dell'avventura:-) Quelli che non partecipano possono assistere. La struttura in numero di piedi é questa: 6-6-6-6 / 4-4 / 8-5-8-5 / 7-6-7-17 / 3-3--3-3-3-3-3-7-3-3-4 . Fatto due volte (Magari, una volta per lui e una volta per lei:-) Poi se c'é bisogno si adatta o si cambia dove occorre. Un suggerimento: L'hook cade sul 3-3-3- e dovrebbe essere il titolo, ma viva la libertà.

PS: Le immagini sono messe solo per non lasciare lo schermo nero perché sui blog é più facile caricare video che MP3.

1 commento:

Jaio Furlanâr ha detto...

Come chi pensavi,o vês rispuindût ducj insiemit e l'ordenadôr al si é incjastrât.