I miei Video clips furlans

Loading...

13 mar 2008

Il plasê dai vôi / Il piacere degli occhi

video
Tant ch'o sin sù chiste tiare, tant al vâl fâsi plasê e rangjâsi par vê une biele vite. Se il nestri plasê al dipint dal nestri gust al é inutil di imponi il ros o le civole cuete a un ch'a i plâs dome il vert e le civole crude. Duncje chest bust animât come un arbul di Nedâl lu ai fat par meti tal bagno. Cul Jacuzzi devant, al mi reste dome di sincronizâ lis bufulis de âghe cun le frequence des lûs e o podarai invidâ cualchidune a fâ il bagno da me :-) Baste ch'a mi disi ce musiche ch'o ai di meti in sotfont e ce fragranze da meti in te âghe.
Finché siamo su questa terra, tanto vale farsi piacere e avere una bella vita. Se il nostro piacere dipende dai gusti che abbiamo, non é mia intenzione di imporvi questo ipnotico-nevrotico busto
animato come un'albero di natale. L'ho fatto solo per me. Adesso mi basterà solo sincronizzare le bollicine del Jacuzzi con la frequenza delle luci e potró invitare gli amici e le amiche a fare il bagno in casa. Basta farmi sapere che musica dovró mettere in sottofondo e che fragranza aggiungere all'acqua del bagno:-)

2 commenti:

Jaio ha detto...

Le prosime tape: Fâ un bagno cun le vasche trasparint incjastrade tal paviment.Cussí dal plan di sot al somearà di viodi un pésc in tun acuario:-) Invesit in front de vascje, un caminet! Imagjinait il plasê di stâ di front dal fuc stant in te âghe:-)

Anonimo ha detto...

è veramente un piacere per gli occhi...!
Mandi mandi
Capucine