I miei Video clips furlans

Loading...

26 mar 2008

Incuintris / Incontri fortuiti


A ere entrade tal gno antro par curiositât e dîs minûts dopo tant ch'o i cjacaravi a é svignude.
Par furtune o vevi lis mans prontis e le ai sentade sul banc dal negozi. A veve di vê fan.
Nancje un minût dopo a si ievave sù e dopo un biscot e un café a s'in lave e no le ai plui vidude.
Visitant l'expo di Franco Dragone o eri curiôs di viodi che siore cussí simpatiche ch'a mi veve
mandât l'invitazion pal vernissage. A ere cul so omp, un atôr balerin ch'al mi a cjapât in man
tant che le sô femine a si ocupave di ricevi. Le mostre a ere une vôre interessant e lant di un disegn a une sculture, da un manichin a un video o scuignivi fâ compliments ancje a lui e a so femine ch'o vevi vidût in tun video.
-Satu, al mi a dite, so sin achi jó e le mê femine al é ancje grazie a ti.
-A mi?
E alore lui al mi conte che d'in chel dí ch'a ere entrade da me a 16 ains, le sô femine a veve decidût di gambiâ di scuele e l'an dopo a si ere iscrite ae academie.
Era entrata nel mio antro per curiosità e dopo dieci minuti, mentre le stavo parlando é svenuta.
Per fortuna che avevo le mani pronte e l'ho seduta sul banco. Doveva aver fame. Neanche un minuto dopo,
un pó imbarazzata, accettava un biscotto con una tazza di caffé e poi se ne andava e non la vidi più.
Visitando la mostra di Franco Dragone ero curioso d'incontrare quella signora cosí simpatica che mi aveva mandato l'invito per il vernissage.Era con suo marito. Un attore ballerino che mi prese in mano mentre lei continuava a ricevere gente. La mostra era molto interessante
e andando da un disegno all'altro, e da un manichino all'altro dovevo fare i complimenti anche a lui che vedevo in un video.
-Sai, mi disse, se sono qua con mia moglie lo dobbiamo anche a te...
-A me?
Ed é cosí che ho saputo che la ragazzina di sedici anni che era entrata da me, da quel giorno aveva deciso di cambiare scuola e l'anno seguente si era iscritta all'accademia.
Achi sot: Un cjanton de mostre Sotto: Un angolo della mostra

1 commento:

Rainwoman ha detto...

Pense tu... ce gîrs che fâs le vite...