I miei Video clips furlans

Loading...

09 mar 2008

Lis replichis

Le pagode ch'o viodês daûr a sarès une pagode cinês e chiste fontane cul Netun a sarès le fontane ch'a si cjate sule Piazza Maggiore di Bologne. Ce dî, che i cinês e an copiât ancje chê? No, il re dal Belgjo ch'al passave une dí a Bologne al a volût vê une copie de fontane e po, lant a l'expo universâl dal 1900, al a vidût cheste pagode e al si é comprade ancje chê. I rès in chê vôlte a erin come i zars, a fasevin ce ch'a volevin. So fossis rès o regjinis, ce fasaressiso vuâltris?
La pagoda che vedete dietro sarebbe una pagoda cinese e questa fontana col Nettuno non é altro che la fontana che si trova sulla piazza Maggiore di Bologna. Ma allora come mai sono insieme? Ancora un colpo dei cinesi? No, questa volta é il re del Belgio che passando a Bologna ha voluto pagarsi la copia esatta della fontana. Poi passando per Parigi all'expo universale del 1900 si é comprato il padiglione cinese. Se foste re o regina cosa fareste voi?
Posted by Picasa

4 commenti:

Anonimo ha detto...

mi soi pensade da le pagode di Arta Terme costruide tai ains cinquante. Eri stade, par curà le tos moltone, quant che ancjemò a no ere. Mi visi di tant ca si ere discutût par vie di che scielte architettoniche. A mi, frute, mi veve cuissà tant plasût. Ai apene scuviart che l'architet a l'ere Gino Valle.
Done Bete

Jaio ha detto...

Spiete ch'o voi a fâ un zîr a Arte prime ch'a mi rivi le tós, cussí o viôt le pagode:-)O vevi stât in colonie alà ma no le ai mai vidude.

Anonimo ha detto...

Vevi di metiti le foto da le pagode ma il tag a nol funzione.
Ta le pagode a l'è il stabiliment termal.
http://guide.dada.net/friuli_venezia_giulia/myimg/246942.jpg

Done Bete

Jaio ha detto...

graziis Sciore Bete, a tu sês preziôse.