I miei Video clips furlans

Loading...

29 mar 2008

O ai votât / Ho votato

Alore jó o ai zà votât. No us dîs par cui parcé ch'o puedarès influenzâ i miei amiratôrs e sburtâ ducj chei âltris a votâ contrari:)
Tal forèst, a si ricêf dut par pueste. Prime lis letaris dai candidâts ch'a no tu âs mai sintût nomenâ ma ch'a scomencin cun "caro amico" e cji contin chê dal ors come sa fossin çarlatans ch'a van a cirî clients puarte par puarte (Achi sôre i ûltins rivâts)
Ma cemût ano cjatât il gno indiriz? Par fortune che la privacy a é rispietade. Daspó nus rivin lis schedis eletorâls e dôs bustis par mandâlis indaûr dopo vêlis empladis. Come ch'a é le prime vôlte ch'o vôti, o scuignivi viodi cemût ch'al funzionave. Cumó, ch'o lu ai fat, o puedarès ancje cjapâmi sù e lâ a votâ a Udin par radoplâ il plasê, ma îsal veramenti un plasê? Aromai,a si vote plui par mostrâ ch'a si é cuintri cualchidun che di votâ pe mûse favoride. A si fâs l'estimazion di chel ch'al conte mancul bausiis e a si fâs le crôs. Daspó, come dapardut, a tornin fûr simpri chei parcé che le democrazie a no é âltri che le sigurazion ch'o no sarin governâts miôr di ce ch'al si merite.

All'estero, si riceve tutto per posta (Qua vicino gli ultimi arrivati). Dopo le lettere dei candicati che non hai mai visto loro sperano incominciando la lettera con un "Caro Amico" di convincerti che sono i migliori e che voterai per loro.Poi ti arriva un involucro con le schede e le buste per rinviarle al consolato. A dire il vero mi fanno un pó pietà. Sembrano a dei rappresentanti di commercio che vanno porta a porta a vendere aspiratori.
Ma come hanno trovato tutti il mio indirizzo? Per fortuna che la privacy é rispettata!
- Comunque ho votato. Non vi dico per chi perché non vorrei influenzarvi. Siccome é la prima volta che voto, volevo vedere se avevo un'emozione qualsiasi. No, niente. Forse vado a Udine per votare una seconda volta per vedere se il piacere é più grande:-)
Ma sarà veramente un piacere?
Ormai, si vota più per far vedere che siamo contro qualcuno che per un muso favorito. Per il resto, come dappertutto tornano sempre quelli perché la democrazia non é altro che l'assicurazione che non saremo governati meglio di quanto si merita.

1 commento:

Anonimo ha detto...

Mandi Jaio!
Le emozioni, in effetti, è meglio riservarle per altre situazioni...
;-)
Buona domenica
Capucine