I miei Video clips furlans

Loading...

21 mar 2008

Videoclip Buine Pàsche


Al sarà forsit parcé ch'o mi soi interessât ai fruts, o ben parcé ch'o mi soi fat frut par un moment indulà che le fieste di Pasche a rive plui adore e ch'o vevi mitût il videoclip su internet 3 setemanis fa. Dutcâs, zence dî nuie a nissun furlan, il video al é bielzà stât visionât 350 vôltis. Da chel ch'o ai vidût, come che le magjorance dai scoltadôrs a lu fasin vie pe gnot al ûl dî ch'a son o merecans o australians o asiatics. Cinq sitos o blogs lu an integrât tes lôr pagjinis e enfre chei, un sito inglês e un francês. Insome, ancjemó une vôlte, al si disarès che le lenghe furlane al conven di cjacarâle plui cui stranîrs che cui furlans:-) Duncje so us auguri Buine Pàsche, no stait a cjapâse mâl:-)

Sarà forse perché sta volta mi son interessato più ai bambini oppure che mi son sfogato nel far fanciullagini, fattostà che il clip, in tre settimane é stato visto 350 volte. Da quel che ho notato, é sopratutto la notte che succede. Questo vuol dire che gli americani o asiatici o australiani sono più numerosi che gli europei. Che siano tutti friulani emigrati? In ogni modo, ci fa vedere che la lingua friulana conviene di più a parlarla con gli stranieri che con gli autoctoni:-) Scherzi a parte, non l'avevo detto a nessuno ed aspettavo l'ultimo giorno per vedere quale friulano per primo lo avesse caricato. A parte un archeologo, che chissà cosa cercava ieri, non ho ancora visto nessuno:-) Grazie a tutti per avermi lasciato l'esclusiva e di potervi suonare le campane augurarandovi Buona pasqua in friulano :-)

6 commenti:

Anonimo ha detto...

buona Pasqua Jaio
e che sia serena!
baci
capucine

Rainwoman ha detto...

Bielon! Bieltan che lu vedevi o cirivi di imagjinami le to muse e les tôs movencis tal puest dai pipinòs....uahuahuahuhauhauhauah
Buine PASKE!!!!

Brâf furlan ha detto...

Tu sês fuart jaio, biele la idee di dâi une vôs furlane a di chei pupui. Simpatic, une tu 'ndi fasis e cent a tu 'ndi pensis!

Jaio ha detto...

Grazie a dutis e a ti furlan. Al fâs simpri plasê di viodi ch'a no si é di besôi in tun cjanton:-)

ILfurlanist ha detto...

...e guai a jessi vaiots ;-)
AUGURIS

Jaio ha detto...

O, ce onôr,il furlanist! Enfre i 400 clics fats in doi dîs su chest video clip a in d'é duncje ancje vers furlans :-)