I miei Video clips furlans

Loading...

24 mar 2008

Elucubrazions jaieschis / Elucubrazioni jaiesche

Aromai, cun internet, dal moment ch'a tu viergis le puarte di cjase, al é come sa tu viargèssis un tiro a segno.- I anti-spams vendûts par Eurosoftware, dite americane afidabilisime, ch'a mi mande dîs spams a le vôlte par trê vôltis in dí e in dutis lis lenghis a son un esempli.No é la Rai ch'a mal disarà, ansit,le informazion de TV a no baste plui.So sês come me, a pene ch'o sintîs cjacarâ di cualchidun o cualchialc o di cualchibande o lais imediatamenti su internet a controlâ. So leèis un articul sun tun gjornâl, su internet, a cji dan subite i links e hyperlinks par controlâ imediatamenti di ce ch'al si trate. Risultât: Prime a cji bastavin trê minûts e cumó, sa no tu stâs atent a tu sês aí trê oris dopo e tu saltis fûr cun tune sporte plene di rôbe ch'a no tu vevis bisugne di comprâ:-).Par furtune che in glêsie, lis predicjis a no son ancjemó fatis cui hyperlinks senó guai.Guai? Forsit no tant, al mi plasarés ben se un plevan, par ilustrâ le sô predicje di Pasche, al tiràs fûr chel film di Pasolin dal vanzeli seont san Mateo ch'o no soi mai rivât a viodi. Ma o scometarès che ancje il plevan al profitarès de ocasion par fâmi il so spam o cuintri Bush o cuintri vint o pro Vatican e alore o no saltarès fûr plui di aí che par lâ tar...Chel puèst indulà ch'a si reste ancjemó libars di pensâ e indulà ch'o mi cjati cumó:-)E al é di aí ch'o mi domandi alore so no vês voe di organizâ le campagne anti spam cun me...Tar chest mont indulà che il bon al devente trist e il trist al devente bon il vêr al é fâls e il fâls al é ancjemó plui fâls,al sarès l'ideâl! Come che ancjemó tai cessos il spam a nol é rivât al sarès timp di pensâ a lanciâ une cjarte igjeniche anti-spasmo.I slogans a sarèssin:-Doprait le cjarte anti-spam. - Mostrait le vuestre personalitât. - Ribelaitsi! - Fate il gjesto gjusto:-) - Cui no saressial pront a adotâ le idee? Daspó, par fuarce, chel ch'a nol varès capît il parcé che sù le cjarte igjeniche al é scrit vive Berluscon o vive Veltron, al savarès subite ce ch'al a di fâ:-) - Joiii, la int a larès a cagâ ancje zence vê bisugne:-)A si deventarès cussí sciors che finalmenti la nestre cjarte igjeniche a sarès fate di biliets da cent...Anti-spam garantîts:-)Daspó visitant i musei vaticani, enfre lis madonutis fosforescents e i CD di Voitila, ancje il toilet paper sant e benedet pai cûi delicâts, consacrâts o da sconsacrâ.
Al parlament, dopo chei de mortadele o vin di pensâ ai aversaris che a doi pàs di dîlu a no domandaressin miôr di fâ le lôr cagade par mostrâ cun ce cjarte ch'a si sùin:-)
Alé op, vonde cussí. ch'o ai ancjemó di fâ le traduzion par talian.





Ormai, con internet, appena apri la porta di casa, é come se tu aprissi un tiro a segno.
Gli antispam venduti da Eurosoftware, ditta americana affidabile, ne sono un bel esempio (ricevo dieci spam alla volta per tre volte al giorno e in tutte le lingue).
Non é la Rai che mi dirà il contrario, anzi, se siete affidabile come me, l'informazione TV non basta e appena sentite qualcosa su qualcuno da qualche parte, andate subito su internet a verificare. Leggere un giornale senza che l'articolista non ti mandi lui-stesso su internet é raro, tanto vale allora legere l'articolo su internet dove immediatamente le parole chiave sono dei hyperlink e puoi controllare immediatamente. Soltanto che se non stai attento (a) invece di tre minuti hai bisognio di tre ore e ne esci fuori con una sporta piena di cose che non avevi bisogno di comprare:-)
Per fortuna, in chiesa non é ancora cosí ma se per illustrare la predica pasquale il parroco tirasse fuori il film di Pasolini che non ho ancora visto,"Il vangelo secondo san Matteo" io non sarei contrario. Solo che, scommetterei che anche il parroco non mancherebbe di aggiungere qualche spam papale con botte da urbi et orbi. A questo punto, per un bisogno urgente, mi rifugierei nel solo posto dove si puó ancora rimaner tranquilli coi suoi pensieri e dove mi trovo adesso seduto col notebook:-)
E appunto da qua che mi viene l'idea di organizzare una campagna antispam. Al giorno d'oggi dove il vero é falso ed il falso é ancora più falso come il bello é brutto ed il brutto é bello ci sarebbero soldi da guadagnare. Qua lo spam non é ancora arrivato éd é il posto ideale per lanciare una carta igienica antispam.
Gli slogan sarebbero:
-Adopera la carta antispam!
-Mostra la tua personalità!
-Ribellati!
-Fai il gesto giusto!
Chi non sarebbe pronto ad adottare l'idea?
Se poi, uno non capirebbe il perché sulla carta igenica c'é scritto Berlusconi o Veltroni, immediatamente saprebbe cosa fare:-)
Inutile dire che al parlamento, dopo i mangiatori di mortadella, gli avversari, già pronti a dirlo sarebbero subito pronti a farlo e mostrare con che carta lo farebbero:-)
Non é questa un'idea di buon gusto tipica della società moderna?
Anche ai turisti dei musei vaticani, tra una madonnina fosforescente e un CD di Voitila non é detto che un rullo di carta benedetta non farebbe felice qualche futuro santo in attesa di farsi una risata.

3 commenti:

Furlans de diaspore ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Furlans de diaspore ha detto...

Se le dite si clame "Eurosoftware" setu sigûr che sedi merecane. :-)

mandi e bon Lunis di Pasche.... chi si lavore istès

mandi,

Jaio ha detto...

Al é aí il scherzo:-)