I miei Video clips furlans

Loading...

9 apr 2008

Colôrs / Colori / Couleurs






































Nue vueris, nue di catastrofic, nue muarts, nue ferîts, nue scioperos, nue politiche, nue pape. dome cualchi colôr. So vês chê di fâ colaseon, tant al vâl mangjâ in pâs.O mi scûsi di no vê âltri da dî che ce ch'al mi pâr ben o bon.

Ancora qualche aiuola colorata per la colazione. Poi a pranzo o a cena vedremo.
Niente guerre, niente catastrofi, morti, feriti e scioperi. Niente politica e niente papa. Mi scuso di non aver altro da dire che ció che mi par buono e bello.
















Clic to enlarge / Frache parsôre par ingrandî / Aumenta il piacere con un clic

4 commenti:

Anonimo ha detto...

Buona giornata Jaio,
bellissime immagini,
e che profumo....
ti ho rubato i papaveri bianchi...
Mandi!
Chapucer

Anonimo ha detto...

come sono belli questi fiori..uff ti invidio...:)
ciao un saluto piccolo al dolce principe...
maryanne

Furlans de diaspore ha detto...

Ancje se o ai vivut par passe un an in Olande no ai mai viodut i Tulipans... pense tu'.

O jeri a Aalsmeer.

Mandi,

Jaio ha detto...

Osti, o scuignarai stâ atent cul nederlandse taal di no disi monadis:-)
Mandi Furlan