I miei Video clips furlans

Loading...

09 apr 2008

Ray de Scarpe / Raimondo Scarpa


Il gno vissin al si fâs clamâ Raimondo Scarpa par podê vendi a l'ingruès lis scarpis slovachis ch'al vent pôc d'istès. Al veve scomençât i studis in tun seminari prime di gambiâ di strade ancje s'al veve bielzà ricevût il batêsin e le crêsime gay. Nue cuintri i gay ma cuintri lis crêsimis si e nue cuintri le glêsie ma cuintri lis falopis dai prêdis si.
No sai s'al in d'é un Diu ch'al esisti al di fûr di chel ch'o vin in nô ma se par fâ chel ch'o vin, o vin bisugne di 6 miliarts di personis o varessin di preâ i nestris atomos personâi invesit di lâ a cirî confuarts cun Allah, Crist o Crisna, sorêli o lunis, sa si a voe di gambiâ il mont.
No soi ne gay ne nue ma a mi Raimont al mi plâs. Tant ch'o soi daûr a scjariâ i miei sacs di gès lui al mi nete il marcepît come s'al fós il so.
- Al mi calme. Dissal. E ogni vôlte ch'al a voe di distindi i niérs al cjape sù le scovute e le patumiêre e al fâs 100 metros di strade.Sa si fós ducj come lui a si puedarès gambiâ il mont.
Naturalmenti an saran simpri chei ch'a disaran che i gays a no fasin fruts e che se i fruts a no sporcjassin le strade il Ray a nol varès nue di fâ...
Il mio vicino si fa chiamare Raimondo Scarpa per vendere meglio all'ingrosso le scarpe slovacche che comunque vende poco. Aveva incominciato gli studi in un seminario per poi cambiar idea benché là dentro fosse già stato battezzato e cresimato da gay. Niente contro i gay ma contro le cresime si.E niente contro la chiesa ma contro l'abuso dei preti si.Non so se c'é un dio che esista al difuori di quello che abbiamo in noi ma se quello che abbiamo siamo noi vuol dire che per far un dio ci vogliono 6 miliardi di persone e che dunque invece di pregare allah, cristo o krisna, sole o luna, dovremmo pregare i nostri stessi atomi di essere migliori se si vuol far cambiar le cose.
Ecco, io non sono ne gay ne niente ma Raymond mi piace. Mentre scarico i miei sacchi di gesso, lui sta pulendo il marciapiedi con tanto di patumiera e scopino. Ció lo distende, dice. Ogni volta che ha voglia di rilassarsi, esce e pulisce cento metri di strada.Fossimo tutti come lui, il mondo potrebbe veramente cambiare. Naturalmente, diranno gli ironici, i gay non fanno bambini e il Ray non avrebbe niente da fare se nessuno sporcasse la strada...

2 commenti:

Andrea ha detto...

:D Bielisime storie !!

Jaio ha detto...

Grasie Andree.