I miei Video clips furlans

Loading...

30 mag 2008

Pevar e sâl / Pepe e sale



Tar chest blog il pevar e sâl a no mancjin e alore o scuignivi fâ alc da doprâ ogni dí. I ocjâi a son dome par vê l'aiar inteletuâl cuant ch'o no cjacari di frice ancje se tal scomençament o vevi fat chist matèç di puarte-ocjâi pai negozis di otiche 20 agns fa.
***
In questo blog, l'avrete forse notato, il pepe e sale non mancano mai e allora per aver questi ingredienti sempre sotto mano dovevo far qualcosa ed ho fatto questa mezza testa che in principio non é altro che una porzione della mia immaginazione travestita da porta-occhiali ideata 20 anni fa per i negozi di ottica.

7 commenti:

Luciana Bianchi Cavalleri ha detto...

Wow...questo è esattamente ciò che s'intende, dicendo "ha i capelli sale e pepe" (brizzolati)!

Luciana
http://www.comoinpoesia.com

Jaio ha detto...

Da regalare:-)
Ciao Luciana. Buona giornata!

Anonimo ha detto...

io sostituirei gli stuzzicadenti...
pungono!;-)
capucine

Jaio ha detto...

Va bene, faró stuzzicadenti che non stuzzicano:-)

Anonimo ha detto...

ma ce sbadade, no vevi ancjemò let il post Fieste des Mâris / Festa delle mamme
Ma grazie, Jajo, tu ses propite tant ninin. A l'è che soi lade in stand-bay che, par furlan, a l'è mior dì che lai butade in stajare e no scrif pì nuie nancje tal miò blog.
Mandi
Done Bete

Jaio ha detto...

Nol fâs nuje siore Bete, us reste alc da fâ pe fieste dai pâris:-)

anagg ha detto...

Yo quiero uno igual!!
Gracia por tu comentario en mi blog!
Lastima que no entiendo bien el idioma para leer tus publicaciones, solo ingles y el español. Saludos desde este lado del mundo!! Ana