I miei Video clips furlans

Loading...

07 mag 2008

Bruges La Vignêsie dal nord / La venezia del nord

Sa si varès di tradusi il non di chiste sitât in furlan, vidût che in olandês a si clame Brugge (Pron. Brügghe) e in francês Bruges, cemût si disaresial? Brugjes o Brûgjis? Po ben, jó o soi di chei che par facilitât o lassarès i nons stranîrs come ch'a son e i furlans zence traduzions par di nissun.
Une amie furlane a stave da me e le setemane passade o ai fat da ciceron e da autist par menâle a spàs ator pal Belgjo. Vêso zà provât a fâ il ciceron? A mi al mi plâs. A mi dà l'impression che lis rôbis ch'o fâs viodi o lis vedi fatis jó:-) Naturalmenti, achi o ai fat dome lis fotos e us lâssi cun chêste foto ma so fracais par sôre us mostre dutis chês âltris.

La settimana scorsa ero occupato a fare da cicerone e d'autista ad una amica friulana che era venuta a visitarmi. Avete già provato a far da cicerone? A me mi piace. Mi dà l'impressione che le cose che faccio vedere le ho fatte io:-) Naturalmente qua ho fatto solo una foto ma se ci fate un clic sopra avrete tutte le altre e perfino parte del corteo annuale in costumi d'epoca.
Ah, si, tra le foto, anche un personaggio del 1500 che lavora un diamante. L'ho fatto io per il museo del diamante. Cosa potrei fare d'altro quando sto in silenzio;-)? Mandi mandi.

2 commenti:

Furlans de diaspore ha detto...

O pensavi che fos Amsterdam le Vignesie dal Nord... o ses visins di cjase decideisi :-)

Mandi,

Jaio ha detto...

Ognun al contint le sô. Esempli: Amburgo al si vante di vê plui puints che Vignêsie, Amesterdam, Bruges e Londre mitûts insiemit. Ven a stâ: 2400puint:-)