I miei Video clips furlans

Loading...

04 mag 2008

Frice di Fare e frice di len


Cjapait le vie Veneto e lait indenant fint ae vie Rome e o rivarês in Strada dei Campi par lâ fûr dal paîs di Fara. So no savês indulà ch'a si cjate le scrite o no vês che di ingrandî le Google map e o le cjatarês. Il simpatic furlan forsit al a pensât che scrivi frice al ere masse lunc e alore lu a scrit par talian tal so cjamp. Jó i perdoni vulintîr parcé ch'al mi dà le ocasion di zontâ le mê stant al fat che di tant in tant o scuen ben dî ch'o no soi un fenôli e ch'o no ai nissun vissin ch'al é plevan e che lant singarant o ai ancje cjatât une ilustrazion par stâ sul tema e faus riduçâ chel tininin e dismenteâ le politiche ancje a cost di pierdi la mê aureole:-)
Ingrandisci


Prendere la via Veneto e proseguire fino alla via Roma per arrivare alla via dei Campi ed uscire dal paesello friulano di Farra d'Isonzo. Se non sapete dove si trova la scritta fate un ingrandimento col cursore google map e lo troverete. Il simpatico furlan, forse ha pensato che l'equivalente in madrelingua (Frice) era troppo lungo allora lo ha scritto in italiano. Io gli perdono volentieri perché mi dà l'occasione di aggiungere la mia foto presa nel bosco vicino a casa mia e proclamare (Come é prudente di tanto in tanto precisare anche a costo di perdere la mia aureola) che non sono gay...Ancora:-)

4 commenti:

il crot ha detto...

O viôt che tu sês tornât!
Mandi dal Crot

Jaio ha detto...

Il plasê al é gno:-)

Jaio ha detto...

Osco, o ben ducj i furlans a son a messe o ben a son ducj in casin. Dutcâs se un no si interesse plui ae frice al no s'interesse plui a nuie:-)

Jaio ha detto...

Le massime dal dí:
Sa tu cjatis che une butilie di vin a é simpi avonde buine par sei disvueidade a tu cjatarâs simpi une frice che vâl le pene di sei emplade;-)