I miei Video clips furlans

Loading...

11 mag 2008

I blogs a puarte scierade / I blog a porta chiusa

I blogs é an cjapât plui impuartance par cualchidun che par cualchi âltri e secont le nature ch'a si à a si sielç di cjacarâ di rôbis personâls o di nuje ma le gnove mode a é di impedî di entrâ in cjase a di ducj metint il filtro dal codiç. O disarês ch'al é normâl. Personalmenti, o pensi che chiste operazion a sedi rompibalis stant al fat che ducj i programs a permetin di scancelâ no dome i messagjos ma ancje ducj i posts sa no us plâsin.
Imagjinait chel vuestri amîc ch'a us fâs simpri chei biei coments delicâts e azecâts e che dut tun colp al é obleât di sta atent a no sbaliâsi par fâ chel cazzo di codic ch'al devente simpri plui lunc... e che ae fin de zornade, sa i sucêt al scuen fâlu ancje trê vôltis per ognun dai soi preferîts a une preferidis s' al fâs il zîr dai blogs e al si cjate imberdeât tar chestis formalitâts...Sù mo sù! Ancjemó un pôc e il codic da fâ al devente plui lunc che il coment.
Ce disaresiso se in te machine, invesit di fracâ il baton tal puarte clâfs us tornaressin a meti le clâf obligatorie?
***

I blog, hanno preso più importanza per alcuni che per altri. Secondo la propria natura, si scielglie di parlare di cose proprie o anonime e di non lasciar entrare nessuno in casa propria. Legittimo direte voi.
Una delle tendenze attuali é di obbligare il commentatore a mettere il codice d'entrata prima d'inviare il commento. Personalmente trovo che questo sia inutile poiché tutti i programmi ci permettono di cancellare i commenti indesiderati, sia individualmente che con tutto il post. Tra l'altro, immaginate colui che deve fare il giro dei preferiti e si trova sempre a dover aggiungere in fila stretta e serrata il codice di x o y che alle volte, per complicare ancora di più, invece di 4 o 5 lettere si arriva alle 8 o dieci.Ci dovrebbe essere una possibilità per almeno dare la chiave agli amici e prometterla agli sconosciuti. Speriamo che qualcuno ci pensi ad aggiungerla prima che questa mania ci porti a fare dei codici più lunghi che i commenti.

3 commenti:

Luciana Bianchi Cavalleri ha detto...

Hai ragione anche questa è una "schiavitù" in più, su cui riflettere, valutando se sia opportuna o meno...
Grande CIAO, da Como

Luciana
http://www.comoinpoesia.com
.

Furlans de diaspore ha detto...

Difat al me blog nol a plui al codic par comentà, l'unic ostacul che i mei letôrs e an e je le lôr timidece. :-)

Jaio ha detto...

Siete, siete ch'o rivi jó par mostrâcji trop timit ch'o soi:-)