I miei Video clips furlans

Loading...

14 mag 2008

Lavaux Sainte Anne

Oh ce biel ciscjel ancje chest. O soi lât a viodi un ami pitôr ch'al esponeve i soi lavôrs tal ciscjel di Lavaux Sainte Anne dongje dal Lussemburc. A son paîs ch'a non an plui che cualchi ciscjel par vie ch'a son stâts distruts pal timp o pes vueris ma in Belgjo a son restâts impins e al conte, enfre ipalaçs e i ciscjiei plui di 3000. Biel ancje chest. Al si viôt de autostrade e si rive drenti in tic e tac.
Ancje s'al si cjate lontan dai centros turistics, i cinês a son rivâts istès fint alà. Il ciscjiel al ere scuâsi stât distrut te vuere dal 1918 ma par furtune al é stât restaurât e cumó al ospite mostris permanentis di ornitologjie e zoologjie e mostris temorariis di piture e sculture. L'an ch'al ven o fasarai une mostre ancje jó.
***
Per andare al vernissage della mostra di un mio amico, son partito in anticipo e cosí ho potuto visitare in tre ore il castello di Lavaux Sainte Anne che é un piccolo borgo vicino al Gran Ducato del Lussemburgo. Con me anche una corriera di turisti cinesi per visitare le mostre d'ornitologia e zoologia in più del castello. Visita molto interessante perché completamente libera e ció, dalle cantine dove c'erano le cucine e le stanze di lavoro del personale fino nelle soffitte delle torri.
Visto Marat dipinto da David?:-)

1 commento:

Jaio ha detto...

Visto le foto su Google map?