I miei Video clips furlans

Loading...

04 giu 2008

Il cjâf dai furlans / la testa dei friulani

Lis domandis plui frequentis fatis su Google dai furlans a son frice a dutis lis salsis e o tasarai il rest par no siocâ lis mulis e lis sioris delicadis ch'a frequentin chest blog parcé che di sigûr i furlans a si sbaglin di vocâl e a metin simpri la ee cuant ch'a cirin le ricete dal frico.
Invesit pai talians a rivin da me par vie dal articul ch'o ai scrit sul ombelic.Nue di viodi naturalmenti cun lis lôrs domandis ch'a van dal ombelico profondo al ombelico duro passant pai peli nell'ombelico e o mi domandi ce ricete culinarie ch'a círin cuant ch'a scrivin ombelico sodo. Achi o sin veramenti tal nombrilism Che chist spirit gaiarin e zence pinsîr al sedi un segno di riprêse economiche? Alé, come che ogni dí amancul un di vuâltris al cîr alc di plui us ai cjatât un link achi par consolâus:-)


* * *
Le domande più frequenti fatte su Google dai frequentatori anonimi che arrivano su questo blog sono, per le domande in friulano : Frice.


E per quelle in italiano : Ombelico
Senza entrare nei dettagli per rispetto alle caste orecchie delle signore e signorine delicate e sensibili di questo blog, direi che i friulani cercano di sicuro la ricetta magica per fare il frico ma ad ogni volta si sbagliano di vocale alla fine della parola.
Invece, con le domande sull'ombelico sodo, ombelico duro, e l'ombelico peloso mi chiedo quale ricetta si stia cercando... Questo é nombrillismo.
Comunque, chi, più in basso o più in alto del ventre, dell'Italia o del nombrillismo si preoccupa della situazione economica? In ogni caso nessuno in questo blog:-)


Pssst: Il quadro é di Magritte

2 commenti:

Amazzone Gwen II ha detto...

Mi son ritrovata i tuoi commenti sparsi qui e lì lungo i post e mi è piaciuto molto.

Adoro la cultura friulana, l'aperitivo in centro Udine, la sedia gigante e il confine vicino. La gubana mi piace nì, però.

îr, heu e doman par sempre furlan! (era così il detto? o.o non mi ricordo)

Jaio ha detto...

ïr, vuê e doman, simpri furlan:-)