I miei Video clips furlans

Loading...

17 giu 2008

Svezia-Russia e Italia-Francia

No sai plui in ce film (Forsit un ch'al é immó da fâ) la prima donna a si displaseve di vê ricevût dome 11 macets di rôsis e cuant che cualchidun a i diseve ch'a erin distès un grum jê a rispuindeve che s'a erin tancj, jê a veve payât par ricevint 12!
Dut chest par dî che un milionari rùs (No, a nol é Abramoviç il paron dal Chelsea) al a promitût 7.000.000 di euros ae scuâdre russe se a bat le Svezie doman. Alore o contarin i gôi. Un'âltri milionari invesit al a comprât ducj i biliets ch'a restavin par iemplâ lis tribunis di tifôs. Sicome che nô no vin altris milionaris ch'a nol sedi Berluscon , no stin a sperâ masse par che i nestris "eroes" a rivedin no a vinci ma a restâ a gale. Dutcâs, chel ch'al finive par indurmidîsi cjalant le partide forsit usgnot al varà conpagnie: La mê:-)
*
N
on so più in quale film (Forse é un film ancora da fare:-) la prima donna uscendo dal palco carica di mazzi di fiori si lagnava di averne ricevuti solo 11. Al ché, qualcuno le disse che 11 mazzi erano lo stesso un bel numero. Ma lei sempre scontenta disse che aveva pagato per averne 12!
Questo per dirvi che un milionario russo ha promesso 7.000.000$ alla squadra russa se domani sera vince contro la Svezia. Un'altro milionario invece ha comperato tutti i biglietti che rimanevano per riempire lo stadio dei migliori tifosi. Il mondo é sempre quello. A noi, ci manca solo un milionario che non sia Berlusconi non per vincere ma per restare a galla. Dunque anche stassera ci sarà quello che si addormenterà guardando le partite e forse avrà compagnia: La mia:-)

4 commenti:

profondoceano ha detto...

Spero proprio che non ci sia da dormire stasera!
p.s.:
Ho ripreso la notizia sulla censura del sito, linkandoti,spero non ti dispiaccia.

Verità Segrete e Misteri Irrisolti

Jaio ha detto...

No, no, figurati:-)

Pluto ha detto...

grazie per il link! mandi

Jaio ha detto...

Vidût? I svedês andàn cjapât une cjame. Achi o sin devant une gnove maniêre di zuiâ. Gjenerôse e divertent. A si và su e jù continalmenti e simpri in quinte.S'al fos tennis, al si puedarès dî che i talians a zùin a ping pong e a cirin di fâ gôi dome se an le bale a doi metros de puarte o ben a zuin a biliàrt sperant che le bale a entri di besole. Il rest a zùin al badmington come signorinis in feriis su le spiagje di Lignan:-)
Al sarès ore di tirâ vie chel mone di Toni ch'a nol in cumbine une e meti drenti Di Natale.