I miei Video clips furlans

Loading...

18 giu 2008

Vinci / Vincere

Eroes
Aromai, il zouc dal balon al é deventât une art dramatiche.
-Atu vidût ce biele finte?
Prime a si diseve cussí pal zuiadôr ch'al scartave un aversari cun tune finte inteligjent, ch'al faseve panache. Cumó la finte aé fate par freâ l'arbitro e obleâlu a fermâ il zouc e dâcji le bale par tirale zence fadie cun tun rigôr o in tune posizion plui favorevul. Lis cualitâts di tecniche e fisiche personâls a son mancul impuartants che lis cualitâts di simulazion. Le alte classe di un zuiadôr a é daûr a sei misurade sù le destrece ch'al à par tirâ le mae dal nemîc zence fâsi viodi o in te maniêre di colâ ofindût e stramaçât cuant che al sà che dutcâs a nol sarès rivât ni a cori plui svuelt, ni a scartâ l'aversari, ni a tirâ le bale, ni a evitâ l'aversari. Piês ancjemó, pusibilmenti tacâ a tirâ a siment un aversari par sburtâlu a dâcji un gnoc e podê colâ jù par tiare moribont ma vitoriôs. Insome, lis cualitâts dai nestris eroes a son aromai fondadis sù lis bausîs, lis ofêsis gratuidis, le viliacherie e nô, nô o sin dacuardi e o cjalin il panel dai risultâts e si metin a gjubilâ parcé che in te partide ch'a si zuie in tune âltre sitât, i nestris concurents a son daûr a pierdi ancjemó plui di nô e alore o varin un pont di plui...
Singars. O fasin como i singars de piês raze e o pensin di sei i miôrs.
*
I nostri eroi
Ormai il calcio é diventato un'arte drammatica. -Visto che bella finta? Prima si diceva cosí al giocatore che con una finta intelligente riusciva a passare con la palla. Adesso la finta é fatta per ingannare l'arbitro ed ottenere un rigore o un calcio di punizione. Le qualità ginnastiche e fisiche sono meno importanti che le qualità di simulazione.L'alta classe di un giocatore si sta misurando nel suo modo di tirar la maglietta dell'avversario senza farsi vedere e sopratutto nel creare una situazione per poter cadere offeso e ottenere un rigore quando sà che non ce la farà né a far gol,né a correre di più, né a tirar la palla, né a evitare l'avversario.
Insomma le qualità dei nostri eroi sono ormai fondate sulla menzogna e la vigliaccheria e noi ci stiamo. Guardiamo il pannello dei risultati d esultiamo perché nella partita che si gioca in un'altra città, un'altro dei nostri concorrenti sta perdendo ancora più di noi e allora noi avremo un punto in più...Zingari. Facciamo come gli zingari della peggiore specie pensando che sia la migliore.

Nessun commento: