I miei Video clips furlans

Loading...

17 giu 2008

Zanzar-hunter

Ikeaizât ancje jó, o mi soi lassât tentâ dal baldachin di vêl a 11 euros.
Chiste vôlte, o pensavi, o sarai ben protet. O mi viodevi bielzà drenti a mostrâ le lenghe al mussat ch'al svualave di fûr cirint une bûse par entrâ. Invesit le prime gnot o mi soi sveât cun tune sberle, ch'o mi soi dât cussí fuart ch'o ai sveât ancje la mê biele. Il mussât al ere entrât distès. Prime reazion: o le lassin drenti e o nin a durmî di fûr. Invesit, cuant che strache di viodinus talpinâ a si é poiade par polsâ enfre il jet e il sufit al mi é bastât meti une man drenti tirant sù il vêl plan plan come ch'a si tire sù une cotule e une cotulesot prime di sfilâ il colp finâl cun tun papin e sfracheâle enfre lis pleis dal vêl...
Vêso capît? Insome d'in chel dí al si disarès ch'a si son pasadis le peraule e...
A nus spietin di fûr:-)
* * *
Ikeaizzato anch'io, mi son lasciato tentare dal baldacchino velato che Ikea vende a 11 euro.
Questa volta, pensavo, saro ben protetto. Mi vedevo già mostrar la lingua alla zanzara quando io dentro e lei fuori si posava sul velo delusa di non poter passare. Invece la prima notte mi son svegliato con una sberla, che mi son dato tanto forte da svegliar anche la mia compagna.
La zanzara era dentro con noi! Prima reazione: Andare a dormir di fuori e lasciarla dentro. Invece quando stanca di vederci gironzolare s'é posata per riposare a metà strada tra il letto e il soffitto m'é bastato metter una mano all'interno mentre tiravo sù il velo come si tira sù una gonna con la sottana prima di infilare il colpo finale con una sventola e schiacciarla tra le pieghe del velo.
Da alllora, si direbbe che le zanzare si son passate la parola e...
Ci aspettano di fuori:-)

Nessun commento: