I miei Video clips furlans

Loading...

09 lug 2008

Agriturismo

Cualchi vôlte al sucêt che un ch'al sta in sitât al a voe di mandâ in mone i rumôrs citadins e il cîl fumât par lâ cualchi dí in campagne o al mâr o in mont. In Italie, al é come in Russie, a pene ch'a si viôt le pusibilitât di splumâ un turist a no si le mancje e finalmenti, ancje chei ch'a si contentaressin di mancul a son obleâts di stâ sù cui prêsits par no fâsi ridi o sabotâ.
Ma alc si cjate. Baste cirî. Esempli in te Badie di Rosaç
In Belgjo, a si puès cjatâ une cjamare cun le grande colaseon par 25€ in dí e a doi km dal mâr.Sa tu colis ben, a tu sês in te fatorie e le colaseon a é fate cui prodots de cjase. Vêso zà zerçâl il lat di vacje a pene monzût? Jó, zà cul fat di contâus di chest plasê a mi ven le bave.Naturalmenti, so sês di chei ch'a van ator cul frico in te sachete, us mancjarà il café talian Ma no îse une buine rôbe di rompi lis abitudins? Rompeitles!
°*°
Alle volte succede che si ha voglia di rompere il train train (sic) quotidiano e l'inquinamento della città per scappare cualche giorno alla campagna o al mare o ai monti. In Italia é come in Russia: Appena si scorge la possibilità di spiumare un turista, lo si fa e, finalmente, anche quelli che si accontenterebbero di meno, son obbligati di mantenere i prezzi più alti per non farsi trattare di sabottatori di mercato. Peró si trova. Basta cercare.Anche in Belgio si puó trovare delle camere da tre stelle con grande colazione per 25euro al giorno. Da non credere e se hai fortuna ti trovi in una fattoria dove la colazione é fatta coi prodotti della casa e a soli 2 km dal mare. Avete già provato a far colazione col latte appena munto? Nel solo parlarvi di questa possibilità mi viene l'acquolina.Naturalmente, se siete uno di quelli che vanno in viaggio con gli spaghetti in tasca vi mancherà il caffé all'italiana.Ma non é una buona cosa di rompere le abitudini? Rompetele!

4 commenti:

Anonimo ha detto...

quanto è bello il porcellino!
bello il maialino :-)
C.

Anonimo ha detto...

NO!
non 3 ore fa...:-)
3 minuti fa...

Furlans de diaspore ha detto...

no consei a nissun di bevi al lat di vacje apene monzut....
par vie de cariche bateriche dal lat che pues fa mal.

O devi jessi une anomalie... al cafè mi plâs lunc, no mi plasin i spaghets... pero' mi plas le pizze fate dai Napoletans :-)

mandi

Atelier Sommarti ha detto...

O ai capît: A tu vâs al Pizza Hut dome pal café:-)Mandi