I miei Video clips furlans

Loading...

30 lug 2008

Gnove webcam furlane / Nuova webcam?

Miss maute bagnade
Tant che i fantats furlans a stan cui vôi plantâts sù le gnove maute dal udinês o no vin chance di vîodi a Lignan o a Grado o sul cjisciel di Udin un concors di Miss maùte bagnade. Al sarès un biel colp da tirâ par fâ publicitât sù lis maùtis furlanis e par vendi cualchi maùte in plui zence spietâ lis sâgris dal mês di avost.Dut chest, imediatamenti filmât e mitût sul web cun tune webcam al fasarès une biele concurince ai gjornai dal cazzo ch'o vin in Friûl ch'a cji domandin ancjemó un password par viodi ce ch'a tu sâs bielzà. O viôt bielzà il slogan: No Rai ma rai dal cûl:-)
E o viôt bielzà une file lungje un km di bagnadôrs di mautis selezionâts ancje lôr in tun concors sponsorizât pai produtôrs di sgnape, vin, âghe, Fi-ga. ch'a spietin cul vêri in te man di podê bagnâ alc des mulis ch'a spietin. Imagjinait le carelade de webcam ch'a partis di place prin di mai e a và sù fint sul cjisciel filmant dutis lis musis dai concorints par finî sul plaçâl dal cjisciel indulà ch'a son lis mulis ch'a spietin di fâsi bagnâ le maute:-)
Se no viodês nue rivâ, lait a viodi achi
°°° *
Concorso Miss maglietta bagnata
Mentre i ragazzi friulani stanno con gli occhi piantati sulle magliette dell'udinese sarà difficile aver l'occasione di vedere un concorso di magliette bagnate organizzate da loro, visto che sono specialisti di magliette. Sarebbe pertanto un bel colpo pubblicitario e commerciale nonché un'occasione di lanciare una webcam TV friulana senza aspettare che lo faccia la Rai. Vedo già lo slogan: Niente Rai ma ruga del culo (Vedi versione friulana:-)
Vedo anche una lunga fila di bagnatori di magliette selezionati in un'altro concorso aspettare col bicchiere in mano che arrivi il loro turno:-) Che semmai non arriva, possono sempre bere il bicchiere sponsorizzato dai produttori di vini, grappa, fi-ga ecc.
Se sul vostro lago non vedete arrivar nessuno andate qua

Torna sù

Nessun commento: