I miei Video clips furlans

Loading...

11 lug 2008

Muarte le mâri, muarte le lenghe?

Sfortunatamenti no vin vût nissun ré, nissun Napoleon, nissun Berluscon ch'al sedi stât avonde Prodi par imponi il stès furlan in dut il Friûl prime che le filologjiche a cjapi in man il nestri destin e a s'incjastri a Udin indulà che vuê i quatri spelâts ch'a furlànin un tininin a son ducj forescj e duncje lis publicazions a son dal 80 al 90%  par talian.
PS: Furlanâ = Cjacarâ furlan a bighe di cop.

Morta la madre, morta la lingua?
F
ortunatamente, (sic) non abbiamo avuto nessun ré, nessun Napoleone, nessun Berlusconi che sia stato abbastanza Prodi da imporre la stessa lingua in tutto il Friuli prima che la Filologica prenda in mano la nostra grafia incastrandosi a Udine dove oggi i quattro gatti che parlano friulano sono spesso stranieri e dove si usa i sussidi di  mezzo milione all'anno per parlare della lingua friulana in italiano.Infatti, abbiamo avuto fortuna, potrebbe esser succeduto anche peggio.

1 commento:

Jaio ha detto...

Come simpri, o rispuindês ducj insiemit e o incjastrais il blog e cussí nissun coment al rive adore a sei publicât...A mancul che chê dal Grillo a sedi vere? Al diseve che Udin al é fossilizât e che in plen centro a tu riscjis di tabaiâ di besôl par plui di miezore.