I miei Video clips furlans

Loading...

19 lug 2008

Webcam beche lâris / Webcam becca ladri


Il gno boulevard al é fat di un frac di palacins e condominis fats sù dal 1900 in cà ma ancje un frac di vilis indulà ch'a stan i sciors o imprêsis o ambasciadis. Us disarai dome che al 248 al stave René Magritte e un tic plui in sù, dongje dai uficis de television, in tune vile plui sontuôse al stave Jacques Brel.
Larc come une autostrade, nissun al fâs atenzion a ce ch'al sucêt di chê altre bande de strade e chest al sburte i lâris a fâ il lôr teren di cjace o di pescje. Da mé e an provât zà trê vôltis . Chiste vôlte a si son fats becâ par le webcam da un vissin. Viodêt besôi. A no al l'aiar di sei di chei di achenti.

°°° *

Il mio boulevard é fatto di pallazzine e condomini nati dopo il 1900 ma anche di qualche villa per ambasciate, imprese o nuovi e vecchi ricchi. Giusto per dire: Al 248 René Magritte aveva un appartamento modesto al piano terra mentre Jacques Brel viveva in una sontuosa villa un pó più in sù. Largo come un'autostrada, nessuno fà attenzione a ció che succede dall'altra parte e questo rende i ladri più coraggiosi che passano regolarmente ispezionare il loro terreno di caccia o di pesca. Anche da me, hanno tentato già tre volte. Questa volta, da un vicino l'hanno fatta franca ma si sono fatti beccare da una webcam.Eccoveli.

Altri post correlati:http://furlanar.blogspot.com/2008/03/j-e-magritte-i-magritte-ed-io.html

http://furlanar.blogspot.com/2008/07/magritte-e-compagnia.html

http://furlanar.blogspot.com/2008/06/il-cjf-dai-furlans-la-testa-dei.html

http://furlanar.blogspot.com/2008/02/thing-big.html

Nessun commento: