I miei Video clips furlans

Loading...

12 ago 2008

Cerimonie olimpiche / La cerimonia olimpica


Vêso vidût le cerimonie dai olimpics? O ai vût le furtune di viodi dome l'essenziâl e di no indurmidîmi a cjalâ dute le messe (...In sene) e alore o soi forsit plui entusiast che vuâltris.
Va ben, i tamburins a eri militârs, e alore? Miôr un militâr ch'al tamburine che un militâr cun le carabine:-) Ce îsal miôr, i militârs doprâts cussí a Pechin o i militârs doprâts a fâ i stradins Annapule ?
Biel spetacul. Grandiôs. O crôt che par un biel pôc nissun al savarà fâ miôr...A part cualchi promesse di puints sù le Sicilie:-) Cui îsal chel ch'al veve dite che i lavôrs a erin bielzà scomençâts? Simpri chel eh? :-)
Ce vêso miôr? Chei ch'a prometin di fâ ma ch'a no fasin nuje e chei ch'a no disin nuje ma ch'a fasin? In Cine e an fat sù in dîs agns plui che nô in cent agns al cine...:-)
Cert che vuê, un grum di cinês a puedin jessi fiêrs ancje sa son zence sindicâts e zence casse integrazion. Cui no lu saressial? :-) O sai...Il grop a nol é aí.

Avete visto la cerimonia dell'apertura dei giochi? Ho avuto la fortuna di vedere solo l'essenziale e di non addormentarmi per assistere a tutta la messa (In scena) e forse sono più entusiasta di voi. Va bene, sappiamo che solo dei militari avrebbero potuto sincronizzare cosi bene la cerimonia, e allora? E lo stesso molto più bello veder militari fare le marionette a Pechino che i militari fare gli spazzini Annapule. Bello spettacolo. Grandioso. Credo che per un bel po' nessuno potrà far meglio...A parte qualche promessa di castelli in aria o di ponti sullo stretto di Messina. Chi é che aveva detto che i lavori erano già incominciati? Sempre quello , eh? :-)
Da noi, quando si dice che si farà qualcosa, non vuol dire che sarà fatto, in Cina invece é il contrario:Non dicono niente ma fanno e, in dieci anni, hanno fatto più loro in cina che noi in cento anni al cine:-)

Certo che molti cinesi oggi sono fieri del loro paese anche se senza cassa integrazione o sindacati. Chi non lo sarebbe?...Lo so:-) Il nodo si trova altrove.


Nessun commento: