I miei Video clips furlans

Loading...

15 ago 2008

Fieravost / Ferragosto


Il fieravost al é biel dapardut ma a son puèscj indulà ch'al é ancjemó plui biel. Cuant che alc al é gnûf o ch'a é le prime vôlte ch'o lu viodin al nus somee simpri plui biel, massime so sin ben acompagnâts par podê condividi il plasê. Vuê as vot di binore i turiscj a fasevin zà le file par podê lâ sule terace dal municipi a viodi il plui grant tapêt di rôsis dal mont. Viodêtlu ancje vuâltris e par viodilu dal âlt e dal vîf viodêt chiste biele webcam cun tun clic. O chiste altre sù Vignêsie cussí o viodês indulà ch'andé* plui int.
Fai clic per ingrandire
Il ferragosto é bello dappertutto ma ci sono posti dove é ancora più bello. Quando qualcosa é nuova o é la prima volta che si vede, ci sembra sempre migliore, massimo se siamo bene accompagnati per poter condividere il piacere. Stamane alle 8 i turisti che non erano piazza san Marco a Venezia erano tutti a far la fila sulla Grand' Place di Bruxelles per poter vedere dall'alto il tappeto di fiori più grande del mondo sul balcone dell'Hotel de Ville. Guardate anche voi dall'alto e dal vivo con questa bella webcam.

2 commenti:

Furlans de diaspore ha detto...

E chi invezit si lavore.... o varin "Labor Day" ( fieste dal lavôr ) in dôs setemanis al prin lunis di setembar ( Al 1 di mai chi al jere viodût come une fieste comuniste )

Jaio ha detto...

...E infat, il prin di mai a si viôt scuâsi dome bandieris rossis.
Par furtune che cumó a devente une fieste folk indulà che i discors a son mitûts da bande par lassâ il puèst ae musiche.