I miei Video clips furlans

Loading...

07 ago 2008

Muartis di plasê / Morte di piacere

Il cjâlt e le ploe e an fat avanzâ il svilup puberâl dai zovins e des zovinis cussíché a pene che an savût taconâ e si son scjadenâts e scjadenadis zence nissune misure. Risultât, e scuignivin nudrîsi di plui e lis âlghis ch'a vevin l'abitudin di mangjâ a erin contaminadis dal virus clamât erpes.
O savin ducj che l'erpes labiâl, clamât ancje fuc di sant Antoni, s'al devente gjenitâl al é dificil di sradicâlu massime ch'al é contagjôs e là, prime che nissun al si rindedi cont, i 3/4 a son muarts. Ostrighe, o disarês vualtris, muarts di plasê! No muarts ma muartis di plasê parcé ch'al si trate apont des ostrighis francês di alevament.
Vualtris ch'o savevis bielzà che i francês a disin che lis ostrighis a erin afrodisiachis, cumó o podês imagjinâ ce ch'a laràn a tirâ fûr par acompagnâ cul champagne:-)
http://www.ostrichefrancesi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=17
° ° °
* * *

Il caldo e la pioggia hanno fatto avanzare lo pubertà dei giovani e delle giovincelle. Cosicché appena ne hanno avuto la possibilità, spinti da un desiderio irresistibile si sono scatenati a far sesso senza nessuna misura mai prima registrata. Risultato: Dovevano nutrirsi di più e le alghe delle quali si nutrivano erano contaminate dal virus dell'Herpes. Sappiamo tutti che l'Herpes labiale, chiamato anche fuoco di san Antonio, se diventa genitale, diventa difficoltoso da sradicare poiché é anche contaggioso e, prima che nessuno se ne renda conto, i giovani puberi sono tutti morti sfiniti con le loro compagne. Ostrega, direbbero i veneziani:Morti di piacere! Io direi morte, poiché parlo appunto delle ostriche d'allevamento francesi.
Sapevate già che i francesi la consideravano afrodisiaca. Adesso immaginate quale altra prelibatezza tireranno fuori per accompagnare lo Champagne:-)

2 commenti:

Anonimo ha detto...

i granchi...?
;-)
capucine

Jaio ha detto...

Comunque anche le cozze sembrano contaminate:-)