I miei Video clips furlans

Loading...

4 ago 2008

Salon de cjadree / Salone della sedia

O sai, chi ator o sês ducj sentâts devant dal pc e une vôlte ch'o vês spierdût i vôi sul web a no us interesse plui nuie sù ce cjadree ch'o vês poiât il cûl. Duncje o fâs chest post par chei che saran interessâts e ch'a cirin alc sù lis cjadreis.
O vevi incuintrât il diretôr di Promosedia in tune mostre dal Cristal Palace a Londre e al mi veve dite ch'o vevi di partecipâ al so salon de cjadree par vie ch'o vevi fat un banc cul schenâl a forme di mûse ma no soi mai lât nancje a visitâ parcé ch'o no ai mai vût timp. Chiste vôlte o voi. Se il Friûl al é deventât le capitâl dal mont de cjadree al andà di sei une rason.
I laureâts dal concors 2008 a son bielzà stâts selezionâts. Cumó o varin di viodi ce dal ostie di biel che an fat e lu viodarin in setembar enfre il 13 e il 16.Cui vegnial cun me? Nissun, OK.
Naturalmenti so m'invidais a lâ a messe cun vualtris o no ven:-)

° ° ° *

Lo so, qua in giro site tutti seduti e sedute davanti al pc e una volta spersi gli occhi sul web non fate più attenzione a dove avete messo il sedere. Dunque, lo faccio per quelli che cercano qualcosa sulle sedie.
Avevo incontrato il direttore di Promosedia al Cristal Palace di Londra e mi aveva invitato al salone per via di una panchina con schienale a forma di viso che avevo esposto ma non ho mai avuto tempo neanche di andarci come visitatore. Questa volta ci vado. Se il Friuli é diventato la capitale del mondo della sedia, dev'esserci una buona ragione. I laureati del concorso 2008 sono già stati selezionati e tra il 13 e il 16 settembre, durante il salone della sedia vedremo cosa di bello hanno fatto. Io saró là il 13 e 14. Chi viene con me? Nessuno. Ok. Naturalmente se m'invitate ad andare a messa con voi non ci vengo:-)

2 commenti:

Anonimo ha detto...

sto cercando di immaginare quella panchina con lo schienale a forma di viso....
io ti penserò:-)
Capucine

Jaio ha detto...

Va bene, ma no durante la messa:-)