I miei Video clips furlans

Loading...

1 ago 2008

Si dîs par dî / Si dice per dire

Lant in Friûl o ch'o dismonti a Vignesie o ch'o dismonti a Trevîs. Li o nolegji une machine e o voi sù ator pal Friûl. Par tornâ a cjapâ l'aereo, le gnot prime al é miôr so le passi dongje dal aeropuart e alore o voi da Renzo a Trevîs.
Pes anguilis nol é ch'o ledi mat ma le sô specialitât le ai zerçade d'istès e no ere mâl. Us dîs cussí no par faus lâ ma juste parce ch'o ai cjatât le so publicitât tal gno blog. Tar chiste publicitât A nol é ch'o vuadagni alc ma mi soi iscrit da Google par ringraziâlu de opurtunitât di dâmi un spazi gratuît pal blog. O vevi bielzà vidût ch'al meteve publicitâts ch'a no erin azecadis par nuie ma chiste vôlte a puedin siervî.

° ° ° *


Quando vado in Friuli, o scendo a Venezia o a Treviso con l'aereo. Poi noleggio una macchina per andare in giro per il Friuli. Per riprendere l'aereo mi conviene spesso di dormire vicino all'aeroporto la sera prima ed é alla locanda da Renzo che uso andare. Non che sia un fedele perché non sono fedele che ai miei princípi ma da Renzo sono stato contento. Non perché le anguille mi piaccino ma la sua specialità non era male. Dico cosí solo perché ho trovato nel mio blog una sua pubblicità messa da Google. Non é che guadagni soldi ma ho autorizzato Google senza che me lo chieda per ringraziarlo dell'opportunità che mi dà di avere uno spazio illimitato per questo blog. Non dico cosí perché ci andiate ma giusto per fare un post:-)

3 commenti:

Anonimo ha detto...

Cosa si mangia di buono da Renzo?
io sono una buona forchetta...;-)
Capucine

Jaio ha detto...

Cucina locale. Specialità: Anguilla.

Anonimo ha detto...

WoW!;-)))))
C.
(che sta per capucine):*)