I miei Video clips furlans

Loading...

14 ago 2008

Tui pierdût / Gattino perso


. A si và in cantine dome par cjoli un stamp o tornâ a puartâlu, regolâ il riscjaldament o ben pai contatôrs de âghe, de eletricitât o dal gâs. Duncje, a si và di râr. Da un mês in ch'a in tune stanze a si sintive un odôr di miarde e a si crodeve ch'al fos stade le nestre gjate le ûltime vôlte ch'a ere restade scierade.
Chê âltre di lant te cantine o ai sintût un gjat ch'al miaulave ma no soi stât bon di cjatâlu. Alore o ai pensât di meti alc da mangjâ e dôs oris dopo o soi lât a viodi. Si, andere un giatut nêri dut spaurît ch'al durmive cun le panse plene ma apene ch'al mi a vidût al é sparît come un salvadi e no lu ai plui cjatât. O ai tornât a dai da mangjâ ma doi dîs dopo a nol veve tocjât nuje. La erial lât po?
Lu ai cjatât vuê di buinore. Al ere colât in tun stamp e nol saveve saltâ fûr. Par furtune sô al a dât une miaulade cuant ch'o passavi dongje parcé il stamp al ere il stamp di une gjambe âlte doi metros e nol vares mai podût saltâ fûr... Cumó, lu ai mitût in tun bagno par ch'al si calmi intant ch'o cir il so paron...Al a di sei amancul un mês che un vissin al mi a domandât so no ai vidût un gjatut...O i mostrarai lis sgrifignadis e le muardude ch'o ai tes mans. Forsit a lis ricognossarà:-)
Dutcâs, s'al é in te cantine da un mês al sgrifigne ancjemó benon!
°°° *

L'altro giorno scendendo in cantina ho sentito un miagolio ma dopo aver guardato in giro, non ho trovato niente. Invece di rimuovere due a tre cento stampi per vedere meglio, ho deciso di mettere un pó di latte e di carne in scatola e di tornare più tardi.
Infatti, l'ho trovato che dormiva con la pancia piena ma quando s'é reso conto che ero vicino a lui é saltato per aria come un uccello ed é sparito in una delle sei stanze della cantina piena dei miei stampi. Che fare? Ho messo ancora latte e carne e sono tornato l'indomani.

L'indomani niente. Dov'era sparito? Oggi l'ho trovato. Per fortuna ha miagolato mentre passavo vicino. Da due giorni, scappando impaurito era caduto nello stampo di una gamba umana di due metri...Cioé una trappola dalla quale non avrebbe mai saputo uscire visto che vado in cantina molto raramente. Adesso l'ho messo in una sala da bagno perché si calmi mentre cerco il suo padrone.
Un mese fa un vicino m'ha chiesto se non avevo visto un gattino e gli avevo detto di no. Chi era? e dove abitava? Gli mostreró i graffi e il morso che m'ha fatto. Forse li riconoscerà:-)
In ogni caso, se si trova in cantina da un mese, graffia ancora bene.
Foto del gatto presa per il buco della serratura...

Nessun commento: