I miei Video clips furlans

Loading...

23 set 2008

Il poleâr dal pît / L'alluce valgo

Ogni femine e à le sô maniêre par mostrâ le sô feminitât. O ben tal cjaminâ o ben tal vistî o tal cjacarâ, a rivin simpri adore a conquistâ cualchidun e oramai disin ancje cualchidune o amancul a plasêsi a lôr stessis.
Nô omps, biâts, un nuje nus fâs lâ sù di zîrs e o vin ducj ricuarts ch'a deventin ideis fissis ficjadis tal cjâf come un claut e ch'o tirín fûr pe butêghe ogni vôlte ch'a si à un moment da butâ vie.
Po ben, nol é che un pît di mule al mi vedi mai marcât par fâ un fetiç ma che âltre dí o ai cjatât un grum ninín chel da mê vissine. A voleve mastrânus lis fotos ch'a veve fat in vacance in Messico. Inutil dî che dal Messico a no si viodeve nuje di nuje ma dome jê cun jê su le spiagje sentande cussí, sentade culà, poiade jù, sgrufuiade là e simpri, ma simpri cun tun pît tal sandul o platât sot dal savalon e chel âltri biel in viste par mostrâ ce ben ch'al stave cul rest des gjambis. Al mi someave bielzà evident che le sô naturalece a ere un tic masse civetôse ma cjacarant a mi diseve ch'a veve mâl tal pît plui di prime.
Ma o i domandi: Prime di cê, e cê pît, chel ch'a nascuindeve? E alore a si é indacuarte ch'a scuignive dînus ce ch'a nus veve tignût platât da 6 mês e ch'a si ere fate operâ dal poleâr valgo dal pît. Ma dome in tun pît, apont. Chel ch'a mostrave simpri dapardut. Viodin se l'ant ch'al ven nus mostrarà i doi pîts savint che ancje se operade e à ancjemó plui mâl di prime ma, cui puedial impedî lis feminis di fâsi mâl par fâsi plui bielis? Forsit chel di chest blog.

°°° *

Ogni donna ha il suo modo per mostrare la sua femminità. Sia nel camminare, sia nel vestire, nel parlare, nel muoversi e, anche le sportive che oggi diventano anche più muscolose degli uomini riescono a sedurre qualcuno e diciamolo pure alle volte qualcuna ed in ogni modo a piacere a se stesse.
Noi uomini, poverini, un niente ci fa andar su di giri ed abbiamo tutti i nostri fantasmi nati dai ricordi che poi diventano idee fissate in testa come un chiodo che cerchiamo di tirar fuori dalla bottega ogni volta che abbiamo un momento da buttar via.
Non ho mai trovato un piede di donna tanto interessante da farne un feticcio ma il piede della mia vicina vale qualche linea. L'altro giorno ci mostrava le foto delle sue vacanze in Messico. Naturalmente del Messico non si vedeva niente di niente ma solo lei di lei seduta sulla spiaggia,impiedi, appoggiata, distesa su tutti i lati come si fa per cuocere una bistecca in una padella.
Sola cosa strana dopo la dodicesima foto, l'ostensione evidente di mostrar solo un piede come se fosse l'unico modo di mostrar le gambe. Questa naturale ostensione mi pareva già una civetteria femminile ma parlandogliene mi disse che aveva male nel piede più di prima.
Ma chiedo : Prima di che, e quale piede, quello nascosto?
Cosí ha dovuto dire quello che teneva nascosto per sei mesi: Si era fatta operare dell'alluce valgo. Ma appunto, solo in un piede. Quello che mostrava dappertutto. Ho trovato questa "coquetterie" molto carina. Adesso vediamo se sapendo che ha ancora più male di prima si farà operare l'altro piede.Appuntamento all'anno prossimo al ritorno delle sue vacanze. Chi mai puó impedire una donna di farsi male per farsi belle? Forse quello di questo blog. Il bello é che prima nessuno lo sapeva del suo alluce valgo e adesso lo sanno tutti:-)

TOP

Nessun commento: