I miei Video clips furlans

Loading...

3 ott 2008

Banche rotte / Bancjis rotis

O spieti ch'a vegni fûr cualchi bancje taliane in dificultât. A stan masse cidins par sei onescj come Berluscon. Intant o mi soi cjapât un biel spachet cun le bancje Fortis ch'a ere le plui grande bancje dal Belgjo e une fra lis 20 plui grandis dal mont. Bancje ch'a veve dute lis plui grandis industriis e sciorons come clients ma ancje puars gnôgnos come me ch'a zùin a fâ i sciors. Par furtune che trê governos a si son mitûts le man tal tacuin e il Belgjo, le Olande e il Lusemburc e an pompât drenti 11 miliarts di euros prime di decidi di nazionalizâ le bancje!
Secont ce che il ministro Tremonti al diseve in avost, a nondé nissun tesaurut e lis cassis a son vueitis. O mi domandi alore cemût che Berluscon al olse dî che nissun talian al pierdarà un sôl euro stant al fat ch'al é piês di Clinton quant ch'al zurave, le man sul cûr, ch'a nol veve fat nissun sès cun chê femine (La Levinsky)
°°° *

Aspetto che escano le banche italiane in difficoltà.C'é troppo silenzio e troppo Berlusconi perché sotto non ci sia niente. Intanto una pauretta me la sono presa con la banca Fortis Bank che prima si chiamava la società generale di Banca ed era la più grande banca del Belgio. Banca che aveva tutte le più grandi industrie e ricconi come clienti ma anche poverelli come me che giocano a fare il ricco. Per fortuna che tre governi, il Belgio, l'Olanda ed il Lussemburgo, per paura di una caduta generale, hanno deciso subito di prender le cose in mano mettendoci dentro 11 miliardi prima di dividerla in tre e di nazionalizzarla.
Secondo ció che il ministro Tremonti diceva in Agosto, non c'é nessun tesoretto nascosto e le casse del tesoro sono vuote. Mi chiedo allora come Berlusconi puó essere cosí sicuro quando dice che i risparmiatori italiani non perderanno neanche un soldo. Sembra a Clinton quando affermava con la mano sul cuore: Non ho mai fatto sesso con quella donna (La Lewinsky)

1 commento:

Anonimo ha detto...

come dire...chi esibisce una tale e sfrontata sicurezza sotto sotto non ha nulla da nascondere ;)

Buon Week end Jaio :-)
Capucine