I miei Video clips furlans

Loading...

21 dic 2008

Strassoldo in un film di Dino Risi

Chest Strassoldo achi al é il fradi di chel âltri, non stin a fâ confusions, eh? Ma al é distès un professôr ae universitât di Udin (Indulà che i bêz a no rivin mai avonde:-)
Ch'al sêti parcé che il retôr al dà autorizazions ai students di fâ riunions o ben parcé che un professôr al conteste le autoritât dal retôr? Dutcâs, se chest Strassoldo al insegne sociologjie di sigûr che i bêz e saran ben straçâts. Cuissà ce tancj zeros in sociologjie ae fin dal ant:-)



Dino Risi, é forse il regista che ha dipinto meglio l'Italia con le sue commedie all'italiana. Sebbene sia morto novantenne, questo spezzone non lo ha girato lui ma farà invece parte di un film che la Guzzanti sta facendo. Che il suo film sia fatto per mostrarci come certi bidelli o portinai si spaccino per generali o presidenti, non lo so ma l'Italia non ci guadagnerà niente:E il Friuli ancora di meno.

2 commenti:

Jaio ha detto...

So vês un blog indulà ch'a si scuen scrivi une password par mandâus un coment o mi scusarês ma no puès plui permetimi di pierdi timp a daus une ricevude ogni vôlte. Stant al fat che i coments a si puès simpri scancelâju, o cjati che chiste puarte scierade a é une piardite di timp e un grum di vôltis o m'in voi zence scrivi nuje.

Jaio ha detto...

Se mi volete come lettore o come commentatore nel vostro blog, cercate di non sbarrarmi la porta obbligandomi a fare dei codici. Cerco sempre di fare in modo che le mie opinioni non vi disturbino ma semmai fosse il caso, non dimenticate che potete sempre cancellare i messaggi che non vi garbano.