I miei Video clips furlans

Loading...

14 gen 2009

Le gnove acuile furlane / La nuova aquila friulana


 Ancje chest an, chei dal Premi Friûl al si disarès che a an organizât il concors ma par pôre ch'o partecipi ancje chest an a lu an fat di nascuindon. Dutcâs a no mi vevin visât:-).
Alore o ai fat compagn. O ai organizât un concors di sculture e no ju ai visâts nancje jó. Il teme al jere le acuile furlane e il regolament al stipulave ch'al jere proibît di publicâ il concors e nissun gjornâl, nissun blog, nancje il gno a podevin cjacarâ dal concors. Duncje al concors o eri dome jó, e savêso cê? 
O ai vuadagnât il prin premi! Lu varessiso scometût?
Dutcâs, vé achi il risultât.
Ma no stait a pocâsi, so vês chê di vê une copie origjinâl in ceramiche  o scuignarês spietâ ch'o fasi une mostre des mês jaiadis in Furlanie, ven a stâ enfre 200 agns cuant che le Furlanie e sarà deventade il sinonim de vere patrie dal Friûl no come cumó ch'a si clame come une trinitât cun trê noms ch'a si tirin a siment un cu l'âltri.

Anche quest'anno, si direbbe che il concorso Premi Friûl sia stato organizzato ma per paura che io partecipi ancora, lo hanno organizzato  di nascosto. In ogni caso, non me l'hanno fatto sapere. Allora io ho fatto la stessa cosa. Ho organizzato un concorso di scultura e non l'ho fatto sapere a nessuno. Il tema era l'aquila friulana e il regolamento stipulava che era proibito svelare al pubblico che c'era il concorso e nessun giornale, nessun blog, neanche il mio non ne hanno parlato. Dunque, al concorso c'ero solo io e volete veramente saperlo?
Ho guadagnato il primo premio, Hurraaaa!
Lo avreste scommesso?
In ogni caso ecco il risultato in vetro. Se adesso volete un esemplare in ceramica non spingetevi, avete tempo, dovete aspettare che faccia una mostra in Furlania e cioé, fra 200 anni quando forse il sinonimo Furlania vorrà dire Patria del Friuli. Non come adesso che si chiama come una trinità dove ogni nome fà boccacce agli altri due.

Nessun commento: