I miei Video clips furlans

Loading...

29 gen 2009

Nuje di nuje . Niente di niente

O leèvi di cualchi bande achi ator, tal blog di une zovine sui 20 agns,ch'a si lamentave dai laments dai parints parcé che jê a rivendiche il dirit di no fâ nujâltri che divertîsi e lâ ator cui amîs.

Di un'altre bande o leievi le storie di un omp che ae stesse etât al rivendicave dome il dirit di podê fracâ sun tun baton. Ce isal fracâ un baton? Nuje! Al é come un ch'al rivendiche juste il dirit di dâ pidadis. Nuje di plui.Ma se il baton al é chel di une machine fotografiche e che il fracadôr al devente un grant artist dal fracâ un'istantanee tal puèst just al moment just e ch'al finís par deventâ celebre, alore a é un'altre storie. Naturalmentri storiis di chei ch'a son deventâts popolârs e milionaris dome par vie che lis pidadis a lis davin tar un balon o in cognossin un grum, ma chê di chê mule o no me sarès mai spietade. PS: Le foto a é stade tirade viedal autôr a la fin di fevrâr e no si cjate plui di nissune bande su internet. Ch'a i sêti mantât tal cjâf?
Foto di Lucien Clergue 

Leggevo in un blog, i lamenti di una ragazza sui 20 che rivendicava il diritto di divertirsi e di non voler ne studiare ne lavorare.Nello stesso tempo, leggevo la biografia di un tipo che alla stessa età rivendicava solo il diritto di schiacciare un bottone. Che cos'é schiacciare un bottone? Niente di niente.E come dar pedate nell'aria.Niente di più.Solo che a forza di schiacciare bottoni  e calciare palloni c'é gente che ne fa un mestiere. Ma facendo niente di niente si ottiene zero virgola niente.
PS: La foto del nudo rigato dalle ombre del sole attraverso una saracinesca era visibile fine alla fine di febbraio. Poi é stata tolta dall'autore che ha proibito a Google di farle apparire su internet. Consolatevi guardando le mie zebre. Da me tutto é gratis:-)

Nessun commento: