I miei Video clips furlans

Loading...

14 gen 2009

Vuê, viarzidure de ostarie leterarie / Oggi, inaugurazione dell'osteria letteraria


Baste ch'a sedi in furlan e ch'a no vedi plui di 2000 caratars o batudis. Infat, a si sà che sul web, so no vês chê di sparagnâ par no comprâ un libri, o sês simpri di presse e alore par no tiraus masse a siment, vuê al vierç Contecurte.L'iniziative a somee interessant. Dutcâs us gambiarà dai solits blogs. Aí, in tal sît di Contecurte a volaressin ch'al sedi une ostarie fate come une vôlte, un circul leterari indulà che ducj a puedin contâ o lèi une storie. O scomet ch'o cjatarês cualchidun che bielzà o cognossês ma o riscomet che vistîts cun le cravate us somearan difarents:-) Dutcâs, so vês chê di someâ plui seriis ancje vualtris lait a contâle o a leile achi
.... / ...
Un luogo virtuale dove tutti possono proporre delle piccole storie in lingua friulana (Fatevi avanti e trovatevi un traduttore tra i link qua a destra)
é l'osteria letteraria chiamata Contecurte (Racconto corto). Una specie di circolo fatto come una volta ma tenendo conto delle esigenze del web per quelli che scrivono e per quelli che leggono. Infatti, le storiette non debbono contenere più di 2000 spazi o caratteri. Fatevi conoscere.
Troverete di sicuro dei nomi già a voi noti ma questa volta vestiti di nuovo come le brocche dell'anno che viene:-) L'iniziativa sembra interessante e comunque vi cambierà dai soliti blog.

Nessun commento: