I miei Video clips furlans

Loading...

15 gen 2009

Whopps, oops, ops, dio # *§°µ...

Whoops, aromai, chiste intergjezion merecane a é stade adotade in dutis lis lenghis e o ai sintût ancje  cualchi furlan ch’a le doprave invesit di trai il solit porco. So doprais chist Whoops deventaiso un whopper ?
Lis dôs peraulis no an nue di viodi, al é juste par contus ancjemó une..
Se in Americhe o deventais un Whopper al ûl dî ch’o vês une pagjine su Facebook e ch’o vês mitût su le vuestre pagjine il whopper dal Mac che s’al fós Mac Intosh o saressis salvâts ma al si trate di Mac Donald e lí o no podês che sei danâts.
Duncje, so sees un whopper al come dî ch’o sês un mostro, un can dal ostie parcé ch’o vês di sacrificâ 10 dai vuestris amîs. Scancelâju, copâju, eliminâju, asasinâju…Dome cussí o puedarês vinci un  Giant Hamburger  e cun la crisi ch’a fâs pôre a di ducj, a é une rôbe da no fâ smorfiis.Daspó trós sono chei fâls amîcs ch’a no son mai vignûts a visitâ le vuestre pagjine ?
 Ma ce vuadagnial il Mac ? Po ben, cuant che i vuestris amîs a vegnaran a viodi il parcé ch’a son stâts sacrificâts, a fasaran compagn ancje lôr e a laran a mangjâsi il lôr amburger di consolazion. Naturalmenti, nissun nol và tal Mac di besôl o dome une vôlte e al é aí ch’a us spietaràn i publicitaris dal Mac e o disarês che ancje chiste vôlte o sês stâts freâts. Se amancul a fós le Blave di Mortean ch’a us oblearès par une fete di polente a netâ fûr i amîs dai blogs ch’a no vegnin plui a viodius o saressis contents, nomo ? Ma o crôt che prime al rivarà il Mac ancje da nô.
 Ah Friûl, Friûl, sa no tu fossis cussí no ti cjolarès pal cûl J Whoops !

Whoops, ormai quest'espressione é diventata familiare in tutte le lingue. Se voi la usate siete forse un whopper. Ma ecco che già essere whopper é qualcosa di strambo. Le due parole non hanno niente da vedere insieme ma Negli Usa, dilaga una pubblicità per i Mac. Se fosse per i Mc Intosh non direi niente ma é per i Mac Donalds

Allora, se diventate un whopper, Mc Donald vi offre un Giant Burger gratis. E cioé?
Basta caricare il programmino del Whopper nella vostra pagina di Facebook e sacrificare 10 dei vostri amici. Come sacrificare? Ammazzarli, cancellarli dal vostro elenco di amici.
Coi tempi difficili, si ricorre alla psicologia applicata. Voi, se siete, su facebook non chiedereste meglio di cancellare certi "amici" che non sono mai venuti a leggere la vostra pagina, e allora lo fate. Risultato? Fate una pulizia tra gli amici amici e gli amici icima e vi guadagnate un hamburgher. Ma Il Mac cosa ci guadagna? Ecco: Mac sa che i vostri amici quando vedranno che sono stati cancellati verranno a chiedervi il perché (oppure a vedere chi siete se se lo sono scordati) e cosa verranno? Che al posto loro c'é Whopper. E cosa faranno? La stessa cosa che voi, diamine! Risultato, tutti al Mac per avere il Giant gratis, si, ma anche per pagare gli altri poiché praticamente nessuno và né da solo, né solo una volta al Mac. Eppoi, con l'offerta spazzacrisi attuale di due hamburger per tre dollari e mezzo...
http://www.whoppersacrifice.com/
Prossimamente, e cioé tra 50 anni, stessa campagna in Friuli grazie alla Blave di Mortean
Semmai  su Facebook non c'é nessuno faremo la stessa cosa nei blogs:-)
Come, non c'é più nessuno neanche lí?
Whoops !

2 commenti:

Phantom69 ha detto...

La musica di sottofondo del video è dei Popovic??

Jaio ha detto...

...dovrebbe essere ma non so chi ha fatto il video