I miei Video clips furlans

Loading...

25 giu 2009

Candele auricolari/ Cjandelis auricolârs

Il fùc te vorêle.

L'idee a sarès di tirâ fûr il mâl par aspirazion. Come in tun cjamin.Un cono di cjarte cerade ch'a s'infile te vorêle prime di fâlu impiâ par cualchidun . In trê o cuatri minûts a si consume. A si tire vie prime che le flame a rivi masse dongje de vorêle e a si stude in tun vêri di âghe. Al é conseât di forâ un sfuei di cjarte par protegi le mûse, ma no sai di cê. Se le cjarte a cjape fùc a fasarà ancjemó plui dams.
No sai di ce paîs primitîf ch'al ven chest vecjo rimedi ma come che dut ce ch'al é vecjo e tradizionâl al sune ecologjic, alore al é di mode. In Canada tai SU a iu àn proibîts parce ch'andere masse acidents e che sientificamenti nol é stât provât nue di nue. Se alà, indulà che dut al é plui permetût che achi ,ju an proibîts, al ûl dî ch'al bisugne sei mone par crodi distès. Naturalmenti, o soi mone e lu ai provât.No ai sintût nissune difarence. No ai mitude le cjarte ma o eri dongje di une doce in câs di acident:-)


Non servono a niente ma l'esperienza si deve fare per sapere cosa vale. L'ho fatta.Puó darsi che non ero ammalato abbastanza:-) Comunque non ho visto nessuna differenza a parte l'effetto momentaneo creato dal risucchio.
Da qualche anno sono di moda le candele auricolari contro il mal d'orecchi. Il fatto che sia un vecchio rimedio
utilizzato nei paesi primitivi é di sicuro il motivo per il quale attira interesse.
Le mie le ho comperate a Berna per 5F .Per utilizzarle, bisogna una seconda persona. Il fuoco rimane un pericolo.
In tre o quattro minuti il cono di carta cerata si consuma e prima che la fiamma arrivi a 5cm dall'orecchio, si toglie e si spegne in un bicchiere d'acqua.
Gli accidenti non sono rari. In Canada e negli USA sono stati proibiti per via degli accidenti ma anche perché l'efficenza non é stata provata.
Se volete fare una contro esperienza. Provate.
Posted by Picasa

2 commenti:

Anonimo ha detto...

mandi Jaio
almancul pì di 10 ains fà une siore mi veve contat di chistis cjandelis. Sarà un an fà che li ai viududis in vendite alla Coop di Tisane.
Done Bete

Anonimo ha detto...

da poco tempo ho scoperto che i "cannelli di zolfo" (antico rimedio similare) da passare sul collo per i dolori cervicali, si trovano solo nelle farmacie di Genova...e anche la manna o mannite...;)))
aba