I miei Video clips furlans

Loading...

01 apr 2009

Fotovoltaidea

video
Une dite francês e à cjatât une idee gjeniâl.A ven da vuâltris, a cuvierç il vuestri tet di panei fotovoltaics e us pae un fit pal nolegjo dal vuestri tet par 20 ains. In cambio, jê a prodûs le eletricitât ch' a us e vent a vuâltris o ai vissins o a l'Enel. No îse chiste une buinissime idee?
Se il vuestri tet al é orientât viers il sud al é l'ideâl, senó o podês ancje fitâ il vuestri ort, o zardin. Baste ch'a sedin avonde grancj par sei rentabils. Ma staiso in France vuâltris? No. Alore o vês furtune di podêlu fâ di besôi.Ce spietaiso? Voleiso veramenti lassâ il vuestri sorêli ai francês? Volêso spietâ di deventâ vecjos?

Una ditta francese ha trovato una buona idea. Con l'aiuto di Sarkozy, vuol far della Francia il paese d'avanguardia nel mondo dei pannelli fotovoltaici. Come? Coprendo tutti i tetti delgli immobili capannoni rivolti a sud con pannelli solari e vendendo poi l'elettricità alle compagnie di distribuzione. Per questo, propone di finanziare i lavori sui tetti dei proprietari e di pagar loro un affitto durante venti anni. Inutile dire che i proprietari possono avere anche l'elettricità gratis.Ma abitate in Francia? NO. Allora La vostra fortuna é di impossessarvi della sua bella idea e di realizzare il progetto da soli. A meno che vogliate lasciar fare al tempo...

Nessun commento: