I miei Video clips furlans

Loading...

13 mag 2009

Eurovisione Dragone

videoAchi a nol si trate plui di circo che parcé che i atôrs a san fâ i saltinbancs ma a deventin atôrs di un spetacul fat par fâ insumiâ. 
No savarès mostrâ fotos parcé che cuant ch'a tu sês drentiil Cirque du soleil al é proibît di fâ fotos. e chel, forsit al é l'unic difiet. Le organizazion a é fate benissim e par fâ i biliets a si puès fâlu dome par internet. Daspó, ogni vôlte ch'a fasin alc a cj'al fasin savê. Cussi o ai a pene ricevût un messagjo ch'al dîs che sabide, pe finâl a Moscje dal concors Eurovision, 60 artiscj dal circo a parteciparan al spetacul de sieradure dal concors. Da no pierdi e da filmâ par vê le rivincite. Us ricuardi che il spetacul al é stât creât da Franco Dragone, un talian fi d'emigrât in Belgjo. Achi un filmut fat in te mostre di Dragone.

Qua non si tratta più di circo perché gli attori, se sono saltimbanchi qua rimangono degli attori per farti uno spettacolo da sogno. Non saprei mostrarvi foto, anche se sono andato a veder lo spettacolo quando il Cirque du Soleil passava di qua. Infatti l'unico difetto é che le foto sono proibite e che i guardiani all'interno te lo fanno sapere subito.
L'organizzazione invece é straordinaria, sia per lo spettacolo che per la vendita dei biglietti fatta solo via internet. Una volta iscritto, ricevi tutte le novità ed é cosí che ho saputo in esclusiva che sabato, per la chiusura dell'Eurovisione ci saranno più di 60 artisti in uno spettacolo favoloso che ormai, solo coi miliardari russi puó succedere. Non dimenticate di filmare. Vi ricordo che lo spettacolo é stato creato da Franco Dragone, un figlio di emigrato in Belgio.

Nessun commento: