I miei Video clips furlans

Loading...

19 giu 2009

Fâsi da se / Farsi da soli

A mi plasin un grum chei che come Veniamin, a son rivâts a fâ alc cun nuje. A lui a i bastin dîs minûts in dí e al vîf par 15 dîs. Al fâs un tic di gjinastiche, cualchi piruete, al diviertís, al salude, al tire i soi bêz e al s'in và.Biel esempli par mostrâ cemût inventâsi un lavôr e fâsi un'âltre vite. 
Parcé in tes glêsiis e in tes scuelis, invesit di preâ e studiâ materiis ch'a no siervaran a nuie par dute le vite no nus insegnino a svilupâ le nestre fantasie, le nestre volontât, il nestri gust di inventâ? Al sarès plui util par sé e pe societât.



Mi piacciono molto quelli che come Veniamin sono riusciti a far qualcosa con un niente. A lui gli bastano dieci minuti al giorno per vivere per 15 giorni.Si reca al lavoro, fa un pó di ginnastica, qualche piroetta, diverte, saluta, tira i soldi e se ne va.Bel esempio di come inventarsi un ruolo e vivere un'altra vita.
Perché nelle scuole e nelle chiese invece di pregare o imparare cose che non serviranno a niente nella vita, non si insegna a sviluppare la fantasia, la volontà ed il gusto di intraprendere?

1 commento:

Anonimo ha detto...

che carino...:-)
la creatività non andrebbe mai richiusa tra quattro mura...
mandi Jaio
Capucine