I miei Video clips furlans

Loading...

12 giu 2009

Il sâlt / Salto

From Photos
Une dí o jeri sul Zoncolan cun gno fradi. Lassù il mont al mi someave cussí straordinari che l'ecitazion a mi à ispirât chiste foto. O ai dite a gno fradi di restâ insomp de mont e di saltâ il plui âlt ch'al podeve cuant ch'o i varès fat segno. Daspó o soi lât a cent metros plui in jù e o ai mitût il obietîf di 135mm cuant ch'al à saltât lu ai becât e cuant ch'al sarà vecjo, i mandarai chiste foto ch'a nol à mai vidût.

Ero un giorno sul Zoncolan con mio fratello. Lassù, il mondo mi somigliava meraviglioso e con l'eccitazione del momento ho avuto l'ispirazione per questa foto. Gli ho detto di rimaner sulla cima e mi son messo piu in giù a 100m pronto con un obiettivo di 135mm e poi gli ho gridato di saltar in aria  più in alto possibile e lui l'ha fatto. Gli manderó questa foto quando sarà vecchio, senza denti, e  che si muoverà forse col bastone:-)

3 commenti:

Anonimo ha detto...

biele, tant che le "Promenade" di Chagall
Done Bete

Jaio Furlanâr ha detto...

O al superman di Hollywood cuant ch'a cjape il svuàl:-)

Anonimo ha detto...

sicuro di non essere...tu?
:-)
Chapù